سارا دستجانی کیست ؟ (بیوگرافی و عکس های خفن 18+)

سارا دستجانی کیست ؟ (بیوگرافی و عکس های خفن 18+)

سارا دستجانی کیست ؟

سارا دستجانی کیست ؟ در اینبخش بیوگرافی کامل سارا دستجانی مجری و مدل مشهور ایرانی مقیم کشور آلمان را مرور می‌کنیم. سارا دستجانی یکی از معروف ترین چهره هاي‌ اینستاگرامی در ایران می باشد. او نویسنده، مجری و مدل ایرانی اسـت کـه در کشور کشور آلمان زندگی می‌کرد و حالا در ایالات متحده کشور آمریکا سکونت دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا بـه طور کامل با این چهره مشهور ایرانی آشنا شویم.

درباره Sara Dastjani

بیوگرافی سارا دستجانی

متولد ایران می‌باشد.

مرداد ماهی می‌باشد.

در کشور کشور آلمان رشدکرده اسـت.

در ایالات متحده کشور آمریکا زندگی می کند.

ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد.

جزو شاخ هاي‌ ایرانی در اینستاگرام اسـت.

بیوگرافی کامل وی را در زیر میخوانیم:

بیوگرافی سارا دستجانی مدل و مجری ایرانی

درباره سارا دستجانی

سارا دستجانی مدل، مجری و نویسنده مشهور کشورمان در ایران متولد شده ودر زمان کودکی بـه همراه خانواده خود بـه کشور کشور آلمان مهاجرت می‌کنند. او دراین کشور رشدکرده و وارد حرفه سرگرمی سازی شده اسـت. او تا کنون با برندهای مشهوری همکاری داشته ودر شوهای تلویزیونی و ویدیو آهنگ هاي‌ خوانندگان هم حضور داشته اسـت. او حالا در ایالات متحده کشور آمریکا زندگی می کند.

مقاله: هانیه فیضی کیست؟ دابسمش های جنجالی سلبریتی مشهور اینستاگرام

لایو سارا دستجانی و پویان مختاری

سارا دستجانی بازیگر، مدل و نویسنده‌ي ایرانی اسـت. او در اشتوتگارت کشور آلمان بزرگ شده اسـت و الان در لس آنجلس، ایالات متحده ایالات امریکا زندگی میکند. حضور سارا دستجانی در لایو اینستاگرامی پویان مختاری در 18 فروردین 1399 توجه بسیاری را بـه خود جلب کرد و وی را بـه چهره‌ي شناخته شده‌ي در ایران تبدیل کرد.

سارا دستجانی چگونه مشهور شده است؟

سارا دستجانی مدل زیبای ایرانی

سارا دستجانی بـه عنوان بازیگر در تعدادی از شوهای تلویزیونی و ویدیوهای موسیقی برجسته و بـه عنوان مدل با عده اي از بزرگ ترین نام‌هاي‌ تجاری در سراسر جهان کار کرده اسـت. او همچنین بـه عنوان یک اینفلوئنسر از اینستاگرامش برای تبلیغ برند خود استفاده می کند و مدل تعداد زیادی از برندهای مشهور در حوزه‌ي مد و زیبایی اسـت.

تحصیلات سارا دستجانی

سارا دستجانی تعداد زیادی از تکنیک‌هاي‌ بازیگری را آموخته و با عده اي از بهترین معلمان در اروپا و ایالات متحده آموزش دیده اسـت. او تمام سطوح بازیگری را در آکادمی استلا آدلر در لس آنجلس بـه اتمام رسانده اسـت.

شغل سارا دستجانی چیست؟

عکس های سارا دستجانی مدل ایرانی

سارا دستجانی در اینستاگرام خودش را یک بازیگر، مجری، نویسنده و مدل معرفی کرده استو همانطور کـه در بالا هم اشاره کردیم او با برندهای زیادی همکاری داشته ودر آهنگ ویدیوهای برخی خوانندگان هم بازی کرده اسـت. او پیج شبکه تلویزیونی کـه در ان بـه اجرا می‌پردازد را در بیو اینستاگرام خود آورده اسـت.

نویسندگی سارا دستجانی

سارا دستجانی

سارا دستجانی در نوامبر 2019 نخستین کتاب خودرا با نام “Was Männer und Frauen wirklich wollen” در کشور آلمان منتشر کرد، کـه یک شبه پرفروش ترین کتاب در آمازون شد.

ازدواج و همسر سارا دستجانی

او تا کنون ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد.

اینستاگرام سارا دستجانی

مدلینگ معروف سارا دستجانی

سارا دستجانی یکی از چهره هاي‌ مشهور اینستاگرامی نیز می‌باشد. او طبق معمول پست هاي‌ خودرا بـه 3 زبان: انگلیسی، پارسی و آلمانی منتشر می کند. در حال حاضر او نزدیک بـه 1 میلیون فالوور دارد کـه این آمار روز بـه روز در حال افزایش می‌باشد. اگر میخواهید جزو دنبال کنندگان او در اینستاگرام باشید، ما آدرس ورود بـه پیج وی را در آخر این مطلب قرار داده ایم.

عکس های داغ سارا دستجانی

عکس های خفن سارا دستجانی

عکس های اندام سکسی سارا دستجانی

عکس های لخت از اندام سارا دستجانی

پیج اصلی سارا دستجانی saradastjani@

بیوگرافی دیگر چهره هاي‌ مشهور در اینستاگرام

ودر آخر، اگر تمایل دارید تا با دیگر چهره هاي‌ مشهور اینستاگرامی ایرانی و خارجی آشنا شوید، می‌توانید بـه مطالب پیشنهادی زیر مراجعه کرده و بیوگرافی و عکس هاي‌ شاخ هاي‌ مشهور ایران و جهان را در سایت ما مطالعه کنید. همچنین اگر تمایل دارید تا در بهترین سایت سرگرمی ایران ثبت نام کنید، میتوانید بـه لینک ورود بـه سایت پایین صفحه مراجعه کنید.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *