فرم پیش بینی بازی سائو پائولو در مقابل اسپورتینگ کریستال

سایت و مجله شرط بندی bettingsites90.com تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی سائو پائولو در مقابل اسپورتینگ کریستال

فرم پیش بینی بازی سائو پائولو در مقابل اسپورتینگ کریستال

سائوپائولو و اسپورتینگ کریستال شاخ هاي‌ چهارشنبه را در دور نهایی مسابقات مرحله گروهی کوپا لیبرتادورس قفل کردند.میزبان با کسب هشت امتیاز از پنج بازی نخست خود ؛ صعود خود بـه مرحله یک هشتم نهایی را تأیید کرده اسـت ؛ در حالی کـه اسپورتینگ کریستال ؛ نتوانسته اسـت بـه جمع دو تیم برتر راه یابد.فرم پیش بینی بازی سائو پائولو و اسپورتینگ کریستال رابا کمک از مطلب زیر انجام دهید.

فرم پیش بینی بازی سائو پائولو در مقابل اسپورتینگ کریستال

پیش نمایش بازی

سائو پائولو آخرین شکست خود در مرحله گروهی را آخرینبار تجربه کرد ؛ زیرا در خانه مقابل ریسینگ کلاب باخت یک بر صفر بـه اتمام رسید ؛ در حالی کـه خواکین نویلو تنها گل بازی را در نیمه ساعت بـه ثمر رساند.

 

باوجود این ؛ تیم برزیلی صعود خود بـه مرحله یک هشتم نهایی را تأیید کرده اسـت ؛ از چهار بازی نخست گروهی خود هشت امتیاز کسب کرده ودر پایان دو تیم برتر قرار دارد.

 

این امر عمدتا با شروع بسیار قدرتمندی همراه بود ؛ زیرا O Clube da Fe از دو دیدار نخست گروهی خود پیروزی هاي‌ پی در پی را ثبت کرد و ابتدا حریفان چهارشنبه را خارج از خانه 3 بر صفر شکست داد ؛ زیرا لوان ؛ مارتین بنیتز و ادر همگی در فهرست جدول قرار گرفتند.

 

شاگردان هرنان کرسپو سپس پیروزی 2-0 خانگی مقابل رنتیستاس را دنبال کردند ؛ زیرا پابلو اواخر نیمه اول دروازه را باز کرد قبل از این کـه رینالدو هر سه امتیاز رابا یک پنالتی اضافه کند.

 

تساوی هاي‌ بعدی با رانتیستاس و رهبران گروه راسینگ کلاب باعث شد کـه غول هاي‌ برزیل بـه مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کنند ؛ در حالی کـه آن ها همچنین یکشنبه جام کامپئوناتو پائولیستا را بـه لطف پیروزی 2-0 در بازی برگشت فینال مقابل پالمیراس بالا بردند.

فرم پیش بینی بازی سائو پائولو در مقابل اسپورتینگ کریستال

فرم پیش بینی بازی سائو پائولو و اسپورتینگ کریستال

پس از یک بازی خارج از خانه در خارج از خانه ؛ لوان در دقیقه 36 دروازه حریف را باز کرد ودر نیمه دوم لوسیانو اختلاف را دوبرابر کرد تا بازی از دید دور شود و بیست و یکمین جام قهرمانی تاریخ باشگاه را بـه دست بیاورد.

 

اگر چه بعید اسـت کـه آن ها چهارشنبه در مسابقات اتومبیلرانی حریف پرش کنند ؛ اما تیم کرسپو همان‌ گونه امیدوار بـه پیروزی نهایی در روز یکشنبه خواهد بود زیرا هدف انها رسیدن بـه مرحله حذفی اسـت.

 

حریفان آن ها نیاز بسیار بیشتری بـه پیروزی پیدا می‌کنند ؛ زیرا این خاطرجمعی میدهد کـه انها در مکان سوم قرار بگیرند.میهمان نخستین برد خود در مرحله گروهی را آخرینبار انجام داد ؛ زیرا در خانه با نتیجه 2-0 رنتیستاس را شکست داد و از پایین جدول خارج شد.

 

قبل از این کـه جرالد تاوارا در دقیقه 67 برتری خودرا دو برابر کند و پیروزی را به ثمر برساند ؛ الخاندرو هوبرگ در نیمه وقتدروازه حریف را باز کرد.

 

اگر چه آن ها از چهار مسابقه اول مرحله گروهی خود تنها یک امتیاز کسب کردند ؛ برای انجام فشار دو تیم برتر پروانه خیلی دیر اتفاق افتاد.

 

با این حال ؛ شاگردان روبرتو Mosquera اکنون در جایگاه سوم قراردارند ؛ کـه اجازه می‌دهد تا بـه کوپا سودامریکانا صعود کند ؛ بـه این معنی کـه یک پیروزی در روز چهارشنبه تضمین میکند کـه آن ها همان‌ گونه دراین فصل فوتبال قاره دارند.

 

اخبار تیم

سائوپائولو بدون کاپیتان باشگاه دنی آلوس کـه پیروزی اخیر 2-0 مقابل پالمیراس را بـه دلیل مصدومیت از دست داد ؛ باقی خواهد ماند .مدافع والس نیز در حالی کـه هنوز دراین فصل بازی نکرده اسـت بـه طلسم خود ادامه خواهد داد.

 

پابلو باید همان‌ گونه خط را هدایت کند ؛ در حالی کـه لوسیانو پس از گلزنی آخر وقت خارج از نیمکت ؛ امیدوار بـه بازگشت بـه ترکیب اصلی درکنار برزیلی خواهد بود.اسپورتینگ کریستال بـه دلیل مصدومیت بدون پرسی لیزا مهاجم و کریستوفر اولیوارس وینگر خواهد ماند .

 

در غیاب انها ؛ مارکوس ریکلمه با حمایت بازیکنانی مانند الخاندرو هوهبرگ و کریستوفر گونزالس خط را رهبری خواهد کرد .در همین حال ؛ عمر مرلو باید بـه بازی درکنار جیانفرانکو ماسونی در قلب چهار مدافع عقب ادامه دهد.

فرم پیش بینی بازی سائو پائولو در مقابل اسپورتینگ کریستال

ترکیب ابتدایی سائوپائولو:

Volpi؛ آربولدا ؛ میراندا ؛ لئو ؛ وینیسیوس ؛ سانتوس ؛ سارا ؛ لیزیرو ؛ رینالدو ؛ پابلو ؛ لوسیانو

 

ترکیب احتمالی Sporting Cristal:

Duarte؛ Saavedra ؛ Massoni ؛ Merlo ؛ Loyola ؛ کالکاتررا ؛ تاوارا ؛ هوهبرگ ؛ گونزالس ؛ کروزو ؛ ریکلمه

 

پیش بینی: سائوپائولو 2-0 اسپورتینگ کریستال

در حالی کـه اسپورتینگ کریستال برای تأیید صعود در جایگاه سوم خود بـه یک پیروزی احتیاج دارد و آن ها آخرین باری کـه بـه دست آوردند یک پیروزی مهم را کسب کردند ؛ در روز چهارشنبه شاهد کوتاهی آن ها در مقابل یک لباس نیرومند سائوپائولو هستیم.لباس برزیلی با آسودگی خاطر مردان Mosquera را در بازی معکوس کنار زد و ما از دیدن چنین اتفاقی در زمین چمن تعجب نخواهیم کرد.

 

منبع مطالب: bettingsites90.com


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *