فرم پیش بینی بازی کاونتری سیتی در مقابل ناتینگهام فارست

سایت و مجله شرط بندی bettingsites90.com تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی کاونتری سیتی در مقابل ناتینگهام فارست

فرم پیش بینی بازی کاونتری سیتی در مقابل ناتینگهام فارست

کاونتری سیتی با پیروزی مقابل ناتینگهام فارست در نخستین بازی قهرمانی خود در رقابت های 22-21 2021 ،بازگشت خود بـه ریکو آرنارا رقم زد.در حالی کـه آبی هاي‌ آسمان یکسال دیگر را درنظر دارند ؛ حریفان آن ها بـه دنبال افزایش پیشنهاد خود در مرحله پلی آف پس از کسب مقام هفدهم در فصل گذشته هستند.فرم پیش بینی بازی کاونتری سیتی در مقابل ناتینگهام فارست را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

پیش نمایش مسابقه

پس از یک فصل کـه بـه دنبال پیشگیری از بازگشت فوری بـه لیگ یک بود ؛ کاونتری با گرد آوری 16 امتیاز از 8 بازی ؛ سال را بـه اتمام رساند.این امر نه تنها شهرت روزافزون مارک رابینز را افزایش داد ؛ بلکه باعث ایجاد حس ثبات در آستانه بازگشت طولانی مدت باشگاه بـه خانه خود شد.

 

با این حال ؛ دربخش بازی ؛ همه ی چیز با هشت اضافه شدن بـه تیم تغییر کرده اسـت ؛ کـه مهم ترین انها مارتین واگورن از دربی کانتی اسـت.

 

مهاجم سال ها تجربه قهرمانی را برای تیم بـه ارمغان می آورد ؛ اما امیدهای زیادی بـه یان ماتسن ؛ وام گیر چلسی ؛ بعد از نمایش مداوم او در چارلتون اتلتیک در فصل گذشته وجوددارد.

فرم پیش بینی بازی کاونتری سیتی در مقابل ناتینگهام فارست

فرم پیش بینی بازی کاونتری سیتی

در حالی کـه رابینز از این فرصت برای کنترل بر تغییرات عمده استفاده کرده اسـت ؛ فارست قبل از نخستین فصل کامل خود زیر نظر کریس هاتون رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته اسـت .

 

در شرایط کنونی ؛ تنها یک خرید تیم اصلی با دروازه بان اتان هوروات از باشگاه بروژ انجام شده اسـت کـه بـه صورت رایگان نقل مکان کرده اسـت.بازیکنان بیشتری بـه ناچار در حرکت بـه سیتی گراوند از آمریکایی پیروی خواهند کرد ؛ اما هاتون نسبت بـه بازیکنان فعلی خود نسبتاً راضی اسـت.

 

لوئیس گربان و لیل تیلور تحت فشار قراردارند تا دراین فصل تاثیر بسزایی داشته باشند زیرا در 12 ماه گذشته تنها 10 بار بین انها گل زدند.

 

با این وجود ؛ برنان جانسون فارغ التحصیل از آکادمی این پتانسیل را دارد کـه پس از بازی بـه صورت قرضی در لینکلن سیتی ؛ با همان تعداد گل در لیگ یک ؛ بـه عنوان یک بازیکن کلیدی ظاهر شود.

 

اخبار تیم

انتظار میرود سیمون مور ؛ مااتسن و واگورن نخستین بازی رقابتی خودرا برای یکشنبه در کاونتری انجام دهند.تایلر واکر ؛ کـه بازی دوستانه هفته گذشته با ولورهمپتون واندررز را روی نیمکت تعویضی آغاز کرده بود ؛ میتواند بر ویکتور گیوکرس سر تکان دهد .

 

پس از کسب تجربه منظم در بلکپول در فصل گذشته ؛ ممکن اسـت فرصتی برای اردن لارنس-گابریل در فارست یازدهم فراهم شود.برنان با جو لولی و الکس مایتن برای دو مکان در هردو طرف گراببان در حمله رقابت میکند.Loic Mbe Soh ممکن اسـت بـه Gaetan Bong در دفاع چپترجیح دادهشود.

 

ترکیب احتمالی کاونتری سیتی:

مور ؛ هیام ؛ مک فاضان ؛ رز ؛ دابو ؛ هامر ؛ شف ؛ ماتسن ؛ اوهار ؛ واکر ؛ واغورن

 

ترکیب احتمالی ناتینگهام فارست:

سامبا ؛ لارنس گابریل ؛ مک کنا ؛ وورال ؛ سوه ؛ ییتس ؛ کافو ؛ کلبک ؛ میتن ؛ گربان ؛ جانسون

 

پیش بینی : کاونتری سیتی 1-1 ناتینگهام فارست

در حالی کـه فارست شایسته این اسـت کـه بـه عنوان برگزیده هاي‌ حاشیه اي پیش از این مسابقه درنظر گرفته شود ؛ ما نمیتوانیم اضافه هاي‌ زیرکانه رابینز را نادیده بگیریم. با درنظر گرفتن این خواسته و تمایل بـه جلب رضایت جمعیت بازگشت ؛ ما از کاونتری حمایت می‌کنیم تا سهم شایسته اي از غنایم را مطالبه کنیم.

منبع مطالب: bettingsites90.com


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *