فرم پیش بینی بازی وستهام یونایتد مقابل لسترسیتی با بونوس بالا

سایت و مجله شرط بندی bettingsites90.com تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی وستهام یونایتد مقابل لسترسیتی با بونوس بالا

فرم پیش بینی بازی وستهام یونایتد مقابل لسترسیتی

پس از پیروزی هاي‌ مربوطه در روز افتتاحیه فصل 2021-221 2021 ؛ وستهم یونایتد و لسترسیتی ؛ امیدواران لیگ قهرمانان ؛ دوشنبه شب خودرا برای نبرد در ورزشگاه لندن آماده میکنند.مردان دیوید مویس در هفته آخر افتتاحیه 4-2 مقابل نیوکاسل یونایتد پیروز هیجان انگیز بودند، در حالی کـه روباه هابا یک گل بـه صفر از ولورهمپتون واندررز گذشتند.فرم پیش بینی بازی وستهام یونایتد مقابل لسترسیتی را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

پیش نمایش مسابقه

کلوم ویلسون ؛ دشمن قدیمی وستهم در فصل جدید تنها 5 دقیقه از وقت خودرا برای ضربه زدن بـه چکش ها پس از حیله گری آلن سن ماکسیمین برای تیم مویس بسیار دشوار کرد ودر حالی کـه گل غیر متعارف آرون کرسول بـه تساوی کشید ؛ نیوکاسل رفت. بـه لطف ضربه سر ژاکوب مورفی ؛ با برتری 2-1 وارد بازی شد .

 

با این حال ؛ نیمه دوم الهام گرفته از مایکل آنتونیو باعث شد تا وستهام سه بار بدون هیچ پاسخی بـه گل برسد ؛ زیرا تنها مهاجم شناخته شده هامرز گل تساوی سعید بنراهما را بـه ثمر رساند ودر چهارمین روز تیم خود در هردو ضربات پنالتی بـه قدرت رسید. توماس سوچک بـه طور شگفت انگیزی آماده بود تا ضربه ریباند را بـه ثمر برساند.

 

چکش ها ممکن اسـت نتوانند در فصل گذشته در لیگ قهرمانان هزینه اي دریافت کنند ؛ اما آن ها در حال حاضر بـه جمع چهار تیم برتر صعود کرده اند و آرزو دارند در 37 هفته بازی بعدی – هرچند کـه چالش برانگیز باشد – بالاتر از این خط نقطه باقی بمانند.

 

وستهام بیشتر از فصل گذشته در ورزشگاه لندن این کالاها را تولید می‌کرد و از نظر فرم خانگی فقط از منچسترسیتی عقب بود ؛ اما آن ها در سه بازی پایانی خانگی خود دو شکست را تجربه کردند ودر آخر هفته آخر با نتیجه 3-0 از ساوتهمپتون شکست خوردند.

 

بازگشت پیشبینی شده جمعیت حباب دار باید باعث شود وستهام ثروت سرمایه خودرا بیشتر کند و درهای ورزشگاه لندن در زمان مناسب باز شده اسـت ؛ زیرا تیم مویس در نخستین بازی خانگی خود سه شکست متوالی را متحمل شده اسـت. فصل.

فرم پیش بینی بازی وستهام یونایتد مقابل لسترسیتی با بونوس بالا

فرم پیش بینی بازی وستهام یونایتد مقابل لسترسیتی

جیمی واردی 34 ساله با دو بازیکن در حال بازی در پاتسون داکا و کیلیچی ایهاناچو امیدوار اسـت کـه مشعل بـه آن ها واگذار شود ؛ همان‌ گونه ارزش خودرا برای لستر ثابت میکند و تنها گل بازی را دریک بازی 1-0 بـه ثمر رساند. 0 موفقیت آخر هفته گذشته مقابل گرگ ها.

 

بعد از این کـه ریکاردو پریرا توانست دو مدافع گرگ را پشت سر بگذارد ؛ وردی با حرکت سریع بـه سمت تیر نزدیک حرکت کرد و پیش از برگزاری یک جشن گرگ ؛ علامت تجاری با استفاده از کفش چپ ؛ با توپ بـه بیرون از چکمه چپ خود ضربه اي را روی زمین خوزه سا زد. زوزه کشیدن

 

پیروزی لستر در حضور وفاداران کینگ پاور یک هفته پس از آنکه آن ها با شکستن منچسترسیتی – هرچند ضعیف شده – کمونیون شیلد را بالا بردند ؛ دریک بازی خاطره انگیز دیگر در چمن ومبلی ؛ اما سوال بزرگ روی لب هواداران روباه این اسـت کـه آیا آن ها تیم میتواند سرانجام بـه سرزمین موعود لیگ قهرمانان بازگردد.

 

دو سقوط پایان فصل باعث شد این امیدها در فصل هاي‌ 2019-2020 و 21-29-2020 باقی بماند ؛ اما مثل همیشه ؛ لستر با آماده سازی برای نخستین بازی خارج از خانه خود در فصل جدید ؛ بسیاری از خریدها را بـه ارمغان آورده اسـت. هرچند تنها یکی از چهار بازی پایانی انها در فصل گذشته با پیروزی بـه اتمام رسید.

 

این دور شامل شکست 3-2 در ورزشگاه لندن در 11 آوریل بود ؛ اگر چه شاگردان برندان راجرز پس از شکست 3-0 در ان روز بازگشت را تهدید کردند ؛ و این نتیجه دو نفره برای چکش ها پس از شگفتی 3- آن ها بود. 0 پیروزی در King Power در پاییز.

 

اخبار تیم

خلیج دکتری وستهم در حال حاضر تنها یک سرنشین دارد بـه نام آرتور ماسواکو ؛ کـه هنوز در تلاش اسـت تا از ناحیه زانو آسیب ببیند ؛ اما تیم مویس در غیر این صورت آماده اسـت و برای رفتن آماده اسـت.

 

لوکاس فابیانسکی باوجود آمدن آلفونس آرئولا دستکش را در اختیار داردو بازیکن سابق آرسنال باید باوجود دو گل در روز افتتاحیه ؛ جای خودرا حفظ کند.در شرایطی کـه فعالیت نقل و انتقالات در ورزشگاه لندن همان‌ گونه آرام اسـت ؛ باید یک تیم بدون تغییر مقابل روباه ها بـه میدان برود و گل دیگر آنتونیو باعث می‌شود کـه او از پاولو دی کانیو سبقت بگیرد و بهترین گلزن تاریخ وستهام در لیگ برتر شود.

فرم پیش بینی بازی وستهام یونایتد مقابل لسترسیتی با بونوس بالا

راجرز تأیید کرد کـه جیمز مدیسون و تیموتی کاستانیا هردو در معرض هستند – دومی از مصدومیت صورت خود در یورو 2020 رهایی مییابند – اما وسلی فوفانا ؛ جیمز جاستین ؛ جانی ایوانز و نامپالیس مندی هنوز برای بازدیدکنندگان مصدوم هستند.

 

بازگشت Castagne اسـت بـه موقع پس از رایان برتراند آزمون کوروناویروس مثبت قبل از برخورد با گرگ بازگشت، اما لوقا توماس جای او بدون مبارزه رها نیست، در حالی امضای جدید Jannik Vestergaard انتظار میرود کـه نخستین بازی خودرا در محل تحویل داده شود دانیل Amartey .

 

ایهاناچو برای یادآوری دروازه را می کوبد و از چهار بازی اخیرش مقابل وستهام سه گل بـه ثمر رسانده اسـت ؛ اما انتظار نمی‌رود کـه راجرز وردی بی سن را بـه نیمکت کاهش دهد.

 

پیش بینی : وستهام یونایتد 2-3 لسترسیتی

در بازی اي کـه باید برای بازیکنان خنثی تکان دهنده باشد ؛ وردی و آنتونیو در تلاش برای ادامه بازی در روز اول بازی بودند ؛ انتظار می‌رود گل هاي‌ زیادی در پایتخت بین دو تیم با هدف اعلام زودهنگام نیت ؛ بـه ثمر برسد.

 

روباه ها باوجود پیوندهای مداوم با آرسنال بار دیگر بـه خوبی جذب شده اند ودر دستان خلاق توانمند مدیسون باقیمانده اند و ما فکر می‌کنیم تیم راجرز فقط یک تریلر پنج گله را پشت سر میگذارد تا انتقام شکست هاي‌ پشت سر هم انها از فصل 21-2012 را بگیرد.

 

منبع مطالب: bettingsites90.com


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *