فرم پیش بینی بازی لیدز یونایتد مقابل لیورپول با بونوس رایگان

سایت و مجله شرط بندی bettingsites90.com تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی لیدز یونایتد مقابل لیورپول با بونوس رایگان

فرم پیش بینی بازی لیدز یونایتد مقابل لیورپول

لیدز یونایتد بـه دنبال ثبت نخستین پیروزی خود در فصل 2021-22021 در لیگ برتر اسـت ؛ هنگامی کهبعدازظهر یکشنبه از لیورپول در الاند روداستقبال می کندتا دیداری پرحاشیه داشته باشد.دراین پست فرم پیش بینی بازی لیدز یونایتد مقابل لیورپول را می تونید در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

سرخپوشان در حال حاضر با دو امتیاز از سه بازی خود در رده پانزدهم جدول قراردارند ؛ در حالی کـه لیورپول یک شروع خوب را آغاز کرده اسـت و با کسب هفت امتیاز از سه بازی ابتدایی خود ؛ مقام پنجم را بـه خود اختصاص داده اسـت.

 

پیش نمایش مسابقه

لیدز در بازگشت بـه لیگ برتر در فصل گذشته بسیار تاثیر گذار بودو 59 امتیاز از 38 بازی کسب کرد ودر رده نهم قرار گرفت و تنها دو امتیاز از آرسنال هشتم و سه امتیاز از تاتنهام هتسپور با رتبه هفتم عقب بود. فرم عالی

 

سرخپوشان شروع ناامیدکننده خودرا در فصل 22-21 2021 آغاز کردند ؛ اما در 14 آگوست در منچستریونایتد 5-1 شکست خوردند. شاگردان مارسلو بیلسا از ان زمان در همه ی رقابت ها شکست نخورده اند اما هنوز منتظر نخستین پیروزی خود در لیگ هستند.

 

در واقع ؛ آن ها در دو بازی قبلی خود در لیگ برتر ؛ امتیازاتی رابا اورتون و برنلی بـه اشتراک گذاشته اند کـه در هردو طرف موفق شد 3-0 مقابل کرو الکساندرا در جام EFL موفق شود.

 

لیدز در بازی قبلی لیورپول با تساوی 1-1 یک بر یک را شکست داد ؛ در حالی کـه تیم بیلسا در 12 سپتامبر در آنفیلد دریک تریلر هفت گل در اشتباه اشتباه کردند ودر صورت وجود تعجب آور نخواهد بود. با توجه بـه نحوه برخورد هردو تیم با این بازی دراین آخر هفته گل خورد.

 

سرخپوشان کمی از سندرم ترسناک فصل دوم مراقبت خواهند کرد و بیلسا مصمم اسـت کـه هر چه زودتر قهرمانی در لیگ را بـه دست آورد ؛ اما لیورپول احیا شده قرار اسـت روز یکشنبه مخالفت سختی را برای لباس سابق لیگ یک فراهم آورد. بعد از ظهر.

فرم پیش بینی بازی لیدز یونایتد مقابل لیورپول

فرم پیش بینی بازی لیدز یونایتد مقابل لیورپول

شروع لیورپول در فصل جدید بسیار چشمگیر بود ؛ زیرا آن ها در 14 آگوست با پیروزی 3 بر صفر مقابل نورویچ سیتی کار خودرا آغاز کردند و یک هفته بعد برنلی را در آنفیلد 2-0 بردند.

 

سرخ پوشان در آخرین بازی خود قبل از استراحت بین المللی از چلسی عقب رفتند و کای هاورتز موفق بـه پیشرفت شد ؛ اما محمد صلاح بعد از این‌که ریس جیمز از زمین اخراج کرد ؛ توپ را بـه ثمر رساند و دو تیم در نهایت بازی کردند. تساوی 1-1

 

همانگونه کـه گفته شد ؛ بازگشت هفت امتیاز از سه مسابقه باعث شد تیم یورگن کلوپ در تفاضل گل در رده پنجم جدول قرار گیرد ؛ اگر چه بـه احتمال زیاد زمانی کـه انها برای شروع بازی بـه زمین می‌آیند موقعیت انها در دسته تغییر میکند. بعدازظهر یکشنبه

 

لیورپول در حال ورود بـه یک فصل شلوغ از فصل اسـت ؛ زیرا انها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هفته آینده در خانه خود مقابل میلان بـه میدان میروند ؛ قبل از این در دور بعد بـه مصاف کریستال پالاس در لیگ برتر و نورویچ سیتی در جام EFL میروند.

 

قرمزها همچنین دو بار دیگر قبل از پایان ماه بازی خواهند کرد ودر 25 سپتامبر بـه برنتفورد در لیگ سفر خواهند کرد و سه روزبعد از پورتو در لیگ قهرمانان اروپا دیدار خواهند کرد و دیدن این‌که تیم چه نتایجی را بـه دست خواهد آورد بسیار جذاب خواهد بود.

 

اخبار تیم

بیلسا ؛ سرمربی لیدز در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه قبل از بازی فاش کرد کـه استوارت دالاس ؛ جونیور فیرپو و ماتئوش کلیچ همگی برای انتخاب این هفته در معرض هستند ؛ اما رابین کخ همان‌ گونه روی میز درمان باقی می‌ماند.

 

دنیل جیمز نیز در معرض اسـت ؛ زیرا قبل از مهلت نقل و انتقالات از منچستریونایتد آمده اسـت ؛ در حالی کـه سرخپوشان میتوانند از مهاجم کلیدی رافینیا استفاده کنند .

 

بـه نظر می‌رسد تعلیق فیفا حکم حضور بین المللی برزیل در مسابقات را ندارد ؛ اما جمعه شب تصمیم بـه لغو محرومیت گرفته شد ؛ بـه این معنی کـه او در این جا در معرض اسـت.در مورد لیورپول ؛ آلیسون بکر و فابینیو نیز بـه دلیل لغو محرومیت فیفا محروم شده اند اما روبرتو فیرمینو بـه دلیل مصدومیت غایب اسـت.

 

ویرجیل فن دایک پس از ترس از آمادگی جسمانی در تمرینات بین المللی در معرض اسـت ؛ در حالی کـه هاروی الیوت نیز برای بازی آزاد شده اسـت ؛ اما جیمز میلنر و تاکومی مینامینو در حاشیه باقی می‌مانند.

 

الیوت می‌تواند جای خودرا در وسط پارک درکنار جردن هندرسون حفظ کند ؛ در حالی کـه تیاگو آلکانتارا درصورت حضور فابینیو در Elland Road در صف بازی بود.

 

بعدا انتظار نمی‌رود هیچ شگفتی وجود داشته باشد ؛ زیرا غیبت فیرمینو بـه این معنی اسـت کـه دیوگو جوتا درکنار صلاح و سادیو مانه بـه عنوان بخشی از سه تیم اصلی بازی میکند.

 

ترکیب احتمالی لیدز یونایتد:

Meslier؛ Ayling ؛ Llorente ؛ Cooper ؛ Firpo ؛ فیلیپس ؛ هریسون ؛ دالاس ؛ کلیچ ؛ رافینها ؛ بامفورد

 

ترکیب احتمالی لیورپول:

آلیسون ؛ الکساندر آرنولد ؛ ماتیپ ؛ ون دایک ؛ روبرتسون ؛ هندرسون ؛ فابینیو ؛ الیوت ؛ مانه ؛ جوتا ؛ صلاح

 

پیش بینی : لیدز یونایتد 2-2 لیورپول

این همه ی ویژگی هاي‌ یک بازی عالی فوتبال را دارد و ما در Elland Road گل هایي را پیشبینی میکنیم. لیورپول شانس خودرا برای کسب هر سه امتیاز زیاد می‌کند ؛ اما لیدز پشتیبان صوتی خانگی خودرا پشت سر می‌گذارد و ما جدا کردن دو تیم را در این جا با مشکل روبه‌رو می‌کنیم.

 

منبع مطالب: bettingsites90.com


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *