چگونه قاشق بازی با کارت های پاسور انجام دهیم ؟

سایت و مجله شرط بندی bettingsites90.com تقدیم میکند

چگونه قاشق بازی با کارت های پاسور انجام دهیم ؟

چگونه قاشق بازی کنیم بازی با کارت های پاسور

بازی قاشق ها راحت برای یادگیری و سرگرم کننده اسـت. این برای گروه هاي‌ بزرگ یا کوچک و سرگرم کننده برای تمام سنین عالی اسـت. همین امروز بـه بچه هایتان یاد بدهید چگونه قاشق بازی کنیم!

 

من دوست دارم بـه بچه هایم بگویم کـه در دوران کودکی من چقدر زندگی کسل کننده بود. هیچ کدام از این ها دانلود هر هفته یک برنامه سرگرم کننده جدید یا تماشای هر برنامه اي کـه میخواهیم در هر دقیقه از روز وجود نداشت. من نمی‌توانستم یک‌باره بـه گروه دوستان پیامک بدهم.

 

در واقع باید شماره تلفن بچه‌ها را در دفترچه تلفن جست‌وجو می کردم و امیدوارم نام کوچک والدینشان را بدانم تا شماره‌هاي‌ مناسب را پیدا کنم! و برنامه هاي‌ غنی سازی تابستان؟

 

بله، نه از بسیاری جهات، زندگی در ان زمان در مقایسه با آنچه کـه اکنون بچه ها تجربه می کنند واقعا کسل کننده بود. و هنوز…

 

ان موقع ما خیلی خوش گذشت! ما با انواع چیزهای فوق العاده ساده مانند بازی برچسب دستشويي و حفاری در خاک سرگرم شدیم. درست اسـت، حفاری در خاک سرگرم کننده اسـت.

 

در تلاشی برای آشنا کردن بچه‌هایم با شادی‌هاي‌ ساده دوران کودکی‌ام، عده اي از بازی‌هاي‌ کارتی سهولت را کـه در ان روزگار انجام می‌دادیم بـه انها آموزش می دهم. اخیرا بـه آن ها قاشق بازی را یاد دادم و انها قلاب شده اند!

دختری کـه قاشق و کارت با متن در دست دارد: چگونه قاشق بازی کنیم

 

آیا بـه دنبال سرگرمی بیشتری مانند روزهای قدیم هستید؟ برای فهرست قدیمی سطل تابستانی این جا را کلیک کنید .

چگونه قاشق بازی کنیم بازی با کارت های پاسور

بازی با ورق قاشق

بازی قاشق ها بـه چند دلیل فوق العاده اسـت. اول، یادگیری و بازی بسیار راحت اسـت، بـه این معنی کـه بچه هاي‌ کوچک تر میتوانند بازی کنند. دوم، سرعت ان بسیار سریع اسـت و بسیار سرگرم کننده اسـت.

 

بـه این معنی کـه حتی نوجوانان نیز مایل بـه پیوستن بـه ان هستند. . فقط بدانید کـه این بازی همه ی را خواهد خنداند!

 

بچه ها در حال خندیدن با قاشق بازی با ورق

سایر بازی‌هاي‌ سرگرم‌کننده برای آموزش کودکان: نحوه بازی با سرعت کالیفرنیا و نحوه بازی بازی تاس

 

لوازم بازی قاشق

تنها چیزی کـه برای بازی قاشق نیاز دارید یک دسته کارت بازی و چند قاشق اسـت. شـما بـه یک قاشق کمتر از افرادی کـه در حال بازی هستند نیاز دارید «بنابر این اگر 8 نفر در حال بازی هستند، بـه 7 قاشق نیاز دارید».

 

اگر گروه بزرگی «بیش از 7 یا 8 نفر» دارید، میخواهید با 2 دسته کارت بازی کنید.

 

چگونه قاشق بازی کنیم

همه ی دور یک میز یا دایره اي روی زمین می‌نشینند. فروشنده کارت ها را بـه هم میزند و چهار کارت بـه هر بازیکن میدهد. دیلر کارت هاي‌ باقیمانده را در انبوه قرعه کشی در سمت راست خود نگه می دارد. قاشق ها را «یک قاشق کمتر از تعداد بازیکنان موجود» در مرکز میز یا دایره قرار دهید.

 

چهار انبوه از چهار کارت بازی با سه قاشق در وسط همه ی کارت هاي‌ خودرا برمی دارند و بـه آن ها نگاه می کنند.

 

فروشنده یک کارت را از انبوه سمت راست خود برمی دارد. او بـه سرعت کارت را بـه دست خود اضافه می‌کند و سپس یکی از کارت هاي‌ خودرا بـه سمت چپ می اندازد، جایی کـه نفر بعدی ان را برمی دارد.

 

دست هایي کـه کارت هاي‌ بازی را در دست دارند؛ سه قاشق در وسط؛ کلمات: دلال از شمع قرعه کشی انتخاب میکند

 

هدف این اسـت کـه چهار شماره از یک نوع را در دست داشته باشید، بنابر این فروشنده با برداشتن هر کارت جدید بـه سرعت تصمیم می‌گیرد کـه ان را نگه دارد «اگر با کارتی کـه از قبل دارد مطابقت دارد» یا دور بریزد.

 

اگر کارتی را کـه برداشته نگه دارد، کارت دیگری را در سمت چپ خود دور می اندازد، بنابر این همیشه چهار کارت در دست دارد.

 

چگونه قاشق بازی کنیم

شخصی کـه درکنار فروشنده اسـت، کارتی را کـه فروشنده دور انداخته اسـت، برمی‌دارد و سپس یکی از کارت‌هاي‌ خودرا بـه سمت چپ دور می‌اندازد.

 

بازی بـه صورت دایره اي ادامه مییابد و همه ی یک کارت را از سمت راست برمی دارند «جایی کـه بازیکن دیگری ان را دور انداخته اسـت» و یک کارت را بـه سمت چپ دور می اندازد «جایی کـه بازیکن بعدی میتواند ان را بردارد».

 

دست‌هایي کـه کارت‌هاي‌ بازی رابا قاشق در وسط گرفته‌اند و کلمات: سمت راست را بردارید، سمت چپ را دور بریزیدبه محض این کـه یک نفر چهار شماره از ان را در دست می‌گیرد، یکی از قاشق ها را از وسط می‌گیرد.

 

دست هایي کـه کارت هاي‌ بازی را در دست گرفته اند و قاشقی را می گیرند. هنگامی کـه یک قاشق گرفته می شود، همه ی بازیکنان دیگر نیز سعی می کنند یکی از قاشق هاي‌ باقیمانده را بگیرند.

 

بچه ها سرگرم بازی با قاشق بازی با ورق

هر کس قاشقی بـه دست نیاورد یک حرف در کلمه قاشق بـه دست می آورد: اول «س»؛ بعد «پ» و غیره. کسی هر دور یک حرف بـه دست می آورد. بازیکنان پس از نوشتن “قاشق” از بازی خارج می شوند و برنده کسی اسـت کـه هنوز در ان حضور دارد.

 

چگونه قاشق بازی کنیم: استراتژی ها

اگر فروشنده هستید، هر چه سریع‌تر کارت‌ها را بردارید و دور بریزید. شـما منتظر نمانید تا نخستین کارت بـه تمام طول میز برسد. فقط بـه برداشتن و دور انداختن ادامه دهید. این باعث می شود کـه بازی خیلی سریع شروع شود و بازی سرگرم‌کننده‌تر شود.

 

هر دور فروشنده ها را عوض کنید.

اگر فروشنده هستید و کارت‌هاي‌ انبوه اصلی در سمت راست شـما به پایان رسید، فقط شروع کنید بـه برداشتن از کارت‌هایي کـه شخص سمت راست شـما دور انداخته اسـت.

 

هنگامی کـه از یک نوع چهار شماره بدست می آورید، می توانید یک قاشق بزرگ بگیرید، کـه باعث می شود بقیه متوجه شوند و ان را نیز بگیرند. یا، میتوانید در حالی کـه یک قاشق را پنهان می کنید بـه بازی ادامه دهید و سپس تماشا کنید تا ببینید چه مدت طول میکشد تا دیگران متوجه شوند.

 

اگر کسی قاشقی را لمس کند در حالی کـه چهار شماره ندارد، دور بـه اتمام می‌رسد و ان شخص یک نامه بـه دست می آورد. این بدان معناست کـه میتوانید با تظاهر بـه گرفتن یک قاشق، سعی کنید بازیکنان دیگر را «جعلی» کنید، حتی اگر چهار نفر از ان‌ها را ندارید.

 

بازی‌هاي‌ دیگر فکر میکنند کـه شـما یک قاشق را برداشته‌اید و خودشان یک قاشق را می گیرند، کـه دور را بـه اتمام می رساند و یک نامه برای آن ها بـه ارمغان می‌آورد.

 

تغییرات بازی قاشق

برای یک بازی کوتاهتر:

بـه جای کسب نامه، شخصی کـه قاشقی دریافت نمیکند بلافاصله بیرون میرود.

چگونه قاشق بازی کنیم بازی با کارت های پاسور

برای یک بازی احمقانه تر:

اگر دریک منطقه بزرگ با فضای زیاد هستید، قاشق ها را بـه جای وسط، در تمام اتاق قرار دهید. بـه این ترتیب وقتی کسی می‌خواهد قاشقی را بگیرد، باید بایستد و بدود تا قاشقی بیاورد.

 

برای بازیکنان جوان:

از قاشق‌هاي‌ پلاستیکی بـه جای قاشق‌هاي‌ فلزی استفاده کنید تا وقتی دو کودک یک قاشق را بـه دست میگیرند، بچه‌هاي‌ کوچک کمتر دچار بند میشوند.

 

برای یک بازی بیرونی:

قاشق همراهت نداری؟ چوب یا برگ جمع کنید یا بـه جای ان از سکه استفاده کنید.

 

برای بازی جوکر:

هنگام بـه هم زدن عرشه، جوکرها را نیز درنظر بگیرید. آن ها بـه عنوان کارت هاي‌ وحشی عمل خواهند کرد.

خوش بگذره!

منبع مطالب: bettingsites90.com


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *