فرم پیش بینی عربستان در مقابل ژاپن با شارژ رایگان هدیه

سایت و مجله شرط بندی bettingsites90.com تقدیم میکند

فرم پیش بینی عربستان در مقابل ژاپن با شارژ رایگان هدیه

فرم پیش بینی عربستان در مقابل ژاپن

عربستان سعودی عصر پنجشنبه برای سومین بازی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2022 آسیادر ورزشگاه شهر ورزشی ملک عبدالله از ژاپن پذیرایی میزبان در گروه B، پس از استرالیا تنها در تفاضل گل در رده دوم قرار دارد، در حالی کـه حریفان آن ها پس از شکست شوکه کننده در بازی افتتاحیه، کارهای زیادی برای انجام دادن دارند.فرم پیش بینی عربستان در مقابل ژاپن را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

پیش نمایش مسابقه

عربستان سعودی پس از گل یاسر الشهرانی «13» هافبک در نیمه اول مقابل ساحل عاج در بازی گروه D در بازی هاي‌ تابستانی المپیک 2020 توکیو در ورزشگاه نیسان در 22 ژوئیه 2021 جشن میگیرد.

 

عربستان سعودی شروعی عالی در آخرین مرحله از رقابت هاي‌ مقدماتی خود داشته اسـت و خودرا در موقعیت بسیار خوبی قرار داده اسـت تا با دستاوردهای چهار سال پیش خود برابری کند و دوباره بـه جام جهانی راه یابد.

 

شاهین‌هاي‌ سبز دور دوم را پشت سر گذاشتند و تساوی برابر یمن و فلسطین تنها نقص در کارنامه آن ها بودو با پیروزی‌هاي‌ متوالی در دور سوم بـه همین شکل ادامه دادند.

 

انها در خانه ویتنام با سبکی شروع کردند و با شکست یک گل زودهنگام، پیروزی 3-1 را بـه ثبت رساندند – کـه با کمک تیم میهمان بـه 10 نفر کاهش یافت – ودر ادامه با پیروزی سخت 1-0 مقابل عمان ادامه یافت. کـه پس از پیروزی شوکه کننده مقابل ژاپن وارد بازی شد.

فرم پیش بینی عربستان در مقابل ژاپن

گل بسیار مهم درست قبل از نیمه تمام، با حسن نیت صالح الشهری بـه ثمر رسید ؛ زیرا این مهاجم در دو بازی دو گل را بـه ثمر رساند.

 

تیم هروه رنارد اکنون در هفت پیروزی متوالی قرار دارد و مصمم اسـت از بازی‌هاي‌ آتی مقابل ژاپن و چین امتیاز بگیرد تا با نزدیک شدن بـه نیمه‌راه گروه، جایگاه خوبی را بـه خود اختصاص دهد.

 

ژاپن حداقل بـه همان اندازه مصمم خواهد بود، اما پس از شکست شوک فوق الذکر مقابل عمان، انها را در موقعیتی قرار داد کـه انتظارش را نداشتند.

 

آبی هاي‌ سامورایی فرصت هاي‌ زیادی را هدر دادند و نتوانستند از 65 درصد مالکیت استفاده کنند و با ضربه دقیقه 88 عصام الصبحی مبهوت شدند .

فرم پیش بینی عربستان در مقابل ژاپن

انها توانستند در بازی بعدی با پیروزی 1-0 بر رقبای خود چین بـه عقب برگردند – ژاپن یکبار دیگر بر بازی مسلط شد اما تنها توانست یک موقعیت را تبدیل کند، زمانی کـه یویا اوساکو ؛ مهاجم ویسل کوبه، درست قبل از نیمه تمام بـه خانه رفت.

 

بیش از 27 سال از زمانی کـه ژاپن نخستین حضور خود در جام جهانی را بـه شیوه اي دلخراش از دست داد و یک گل حساس را در دقیقه 90 بـه عراق دریافت کرد، می گذرد و از ان زمان تا کنون در تمام فینال ها حضور داشته اند.

 

اگر انها بخواهند این رکورد را حفظ کنند، واقعاً میتوانند با یک برد در این جا فشار وارده بـه بازی حساس هفته آینده برابر استرالیا را کاهش دهند.

 

اخبار تیم

عبدالله اوتیف ؛ سالم الدوسری و محمد البریک همگی بـه دلیل مصدومیت از حضور در ترکیب عربستانی غایب بودند، در حالی کـه عبدالله الحمدان و علی الاسماری توسط رنارد کنار رفتند.

 

سرمربی فرانسوی عبدالرحمن العبود را بازگرداند و حسین قاسم را برای نخستین بار بـه تیم ملی دعوت کرد.

 

پادشاه الغنام ؛ مدافع راست خودرا بـه عنوان یکی از مهمترین اعضای تیم تثبیت کرد و البریک را از جایگاه خود کنار زد و بـه بازیکن کلیدی شاهین سبز تبدیل شد.

 

در مورد ژاپن، هافبک آئو تاناکا پس از ایفای نقش کلیدی در رسیدن تیم المپیک بـه نیمه نهایی توکیو بـه تیم فراخوانده شد.

 

تاکومی مینامینو از لیورپول نیز بـه گروه باز میگردد کـه قبلاً بـه دلیل مصدومیت از دست داده بودو احتمالاً یکی از نخستین نام هاي‌ جدول تیم خواهد بود.

 

ترکیب اصلی احتمالی عربستان سعودی:

العویس; الغنم، الامری، مادو، الشهرانی; الملکی، کنو; المولد، الفرج، الشهری; الدوسری

فرم پیش بینی عربستان در مقابل ژاپن

اینستاگرام تیم ملی فوتبال ژاپن

ترکیب اصلی احتمالی ژاپن:

گوندا، تومیاسو، اوئدا، یوشیدا، ناگاتومو، اندو، شیباساکی، دوان، مینامینو، فوروهاشی، اوساکو

 

می گوییم: عربستان 0-2 ژاپن

شاید این عربستان سعودی باشد کـه در حال حاضر در بالاترین سطح جدول قرار دارد، اما ما از ژاپن حمایت میکنیم تا بر شروع دشوار خود غلبه کند و از کلاس اضافی در تیم خود برای بالا رفتن از حریفان خود استفاده کند.

 

تیم رنارد انها را مجبور خواهد کرد تا برای ان تلاش کنند، اما میتوانیم ببینیم کـه نتیجه نهایی یک پیروزی نسبتاً آسان در پایان اسـت، با گلزنان برتر اوساکو و مینامینو احتمالاً یک یا دو گل بـه ثمر میرسانند.

 


منبع مطالب: bettingsites90.com


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *