فرم پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید و لوانته (لالیگا اسپانیا، 27 بهمن)

سایت و مجله شرط بندی bettingsites90.com تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید و لوانته (لالیگا اسپانیا، 27 بهمن)

فرم پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید و لوانته «لالیگا اسپانیا، 27 بهمن»

لوانته روز چهارشنبه میزبان اتلتیکو مادرید ؛ رهبر لالیگااست، در حالی کـه میهمانان امیدوارند از این بازی در دستان خود استفاده کنند و برای رسیدن بـه صدر جدول، از تیم‌ها دورتر شوند.فرم پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید و لوانته کـه در لالیگا اسپانیا و تاریخ  27 بهمنبرگزار می‌شود را می توانید در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

شاگردان دیگو سیمئونه در حال حاضر با پنج امتیاز اختلاف در صدر جدول لالیگا قراردارند ؛ اما با فرم خوب اخیر رئال مادرید، بارسلونا و سویا، بسیار مهم اسـت کـه انها ثابت بمانند و یک نتیجه خوب دیگر را در این جا کسب کنند.

 

پیش نمایش مسابقه

لوانته پس از این کـه در اواخر ژانویه در برنابئو یکی از رقبای قهرمانی اتلتی، رئال مادرید را 2-1 شکست داد، بـه امید ایجاد یک ناراحتی دیگر وارد این بازی خواهد شد.

 

ادر میلیتائو مدافع مادرید تنها 9 دقیقه بعد از بازی کارت قرمز دریافت کرد، اما لوس بلانکوس بلافاصله بعد از ان توسط مارکو آسنسیو پیش افتاد ؛ قبل از گل هاي‌ خوزه لوئیس مورالس و راجر مارتی ؛ یک پیروزی چشمگیر برای لاس گرانوتاس رقم زد.

 

با این حال، تیم پاکو لوپز از زمان پیروزی در مادرید در هیچ یک از دو بازی اخیر خود در لیگ شکست خورده اسـت، آخرین باخت 1-0 مقابل اوساسونا، با گلزنی آنته بودیمیر در دقیقه 75 بازی.

 

قبل از ان؛ لوانته در خانه مقابل گرانادای رده هشتمی بـه تساوی 2-2 رسید و لاس گرانوتاس بـه دنبال کسب هر سه امتیاز بود تا زمانی کـه روبرتو سولدادو در وقت هاي‌ پایانی برای میهمان بـه تساوی رسید.

 

در نتیجه، تیم لوپز اکنون در رده دهم جدول لالیگا قرار دارد، پیشرفتی در رده دوازدهم فصل گذشته، کـه بـه دنبال دو مقام پانزدهم متوالی در لیگ برتر قرار گرفت.

فرم پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید و لوانته «لالیگا اسپانیا، 27 بهمن»

با این حال، جایگاه انها ممکن اسـت روز چهارشنبه در دسترس تهدید قرار گیرد، زیرا آن ها بـه مصاف رهبران لیگ می‌روند کـه تا اینجای فصل فقط یک‌بار در مسابقات لیگ شکست خورده اند.

 

آخرینبار، اتلتیکو مادرید با پیروزی 2-1 خارج از خانه مقابل گرانادا، بـه مسیرهای پیروزی بازگشت.

 

مارکوس یورنته لوس روژیبلانکوس را دریک ساعت پیش انداخت، اما یانگل هررا بلافاصله گل تساوی را برای میزبان بـه ثمر رساند، قبل از این کـه آنخل کوریا برنده را برای اتلتی بـه ارمغان آورد و هفدهمین پیروزی آن ها در لالیگا را دراین دوره از رقابت ها رقم زد.

 

این بـه دنبال یک تساوی ناامید کننده 2-2 مقابل سلتاویگو بود، در حالی کـه یاگو آسپاس در اواخر تیم رده نهم، پس از گل لوئیز سوارز ؛ بازی را بـه تساوی کشاند .

 

تیم سیمئونه اکنون با دو بازی کمتر مقابل رئال مادرید، با پنج امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد، بـه این معنی کـه با پیروزی در روز چهارشنبه، آن ها با یک بازی کمتر، هشت امتیاز از رقبای شهر خود جلوتر خواهند بود.

فرم پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید و لوانته «لالیگا اسپانیا، 27 بهمن»

موقعیت قوی آن ها در لیگ تا حد زیادی بـه واحد دفاعی مستحکم انها بستگی دارد، همانگونه کـه علامت تجاری یک تیم دیگو سیمئونه اسـت، بدون این کـه هیچ تیم لالیگا با 13 گل دریافتی خود از 21 بازی برابری کند.

 

با این حال، تفاوت این رقابت‌ها میتواند یک حمله بهبودیافته باشد، با 44 گل ان‌ها فقط بارسلونا، پس از این کـه سیمئونه قبلاً شناخته شده بود کـه ساختار دفاعی مستحکمی را بر حمله با گل آزاد ترجیح می دهد.

 

این تا حد زیادی بـه خرید لوئیس سوارز مربوط می‌شود کـه از زمان انتقالش در تابستان از بارسلونا، این تیم رابا 16 گل دراین فصل از پایتخت بـه صدر جدول رسانده اسـت، بیش از هر بازیکن دیگری در لیگ.

 

توازن التیام یافته حمله و دفاع می تواند باعث شود کـه لوس روژیبلانکوها نخستین قهرمانی خود در لالیگا را از سال 2014 بـه دست آورند، دراین فصل فقط یک بازی را در لیگ باختند و یک برد در این جا ادعای آن ها را قوی‌تر کرد.

فرم پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید و لوانته «لالیگا اسپانیا، 27 بهمن»

اخبار تیم

لوانته بدون چندین هافبک مهم باقیمانده اسـت، با توجه بـه این کـه خوزه کامپانا ؛ نیکولا ووکچویچ و گونزالو ملرو همگی بـه دلیل مصدومیت غایب هستند.

 

آیتور فرناندز دفعه قبل بعد از حضور دنی کاردناس در هفته‌هاي‌ اخیر بین چماق‌ها برای گرانوتاس بازگشت و برای دیدار رهبران لیگ دوباره میتوان بـه او در دروازه اعتماد کرد.

 

اتلتی از طریق شیوع ویروس کرونا چندین بازیکن کلیدی ندارد و ژائو فلیکس ؛ موسی دمبله ؛ توماس لمار و هکتور هررا انتظار می رود این بازی را از دست بدهند.

 

انها همچنین کیران تریپیه ؛ دفاع راست خودرا بـه دلیل محرومیت از دست خواهند داد، در حالی کـه خوزه ماریا گیمنز ؛ مدافع میانی ممکن اسـت پس از از دست دادن آخرین بازی بـه دلیل مصدومیت عضلانی، از میادین دور بماند.

 

در نتیجه، سیمئونه تنها می‌توانست شش بازیکن تعویضی را برای بازی با گرانادا لیست کند، کـه انتظار میرود در این جا همان جا باقی بماند.

 

با این حال، انها با بازگشت یانیک کاراسکو دفعه قبل تقویت شدند و بـه صفوف هجومی رهبران لیگ اضافه شدند.

 

افزایش ترکیب اصلی احتمالی:

فرناندز; میرامون، دوارته، وزو، کلرک؛ روچینا، رادوجا، مالسا، مورالس؛ راجر، لئون

 

ترکیب احتمالی اتلتیکو مادرید:

اوبلاک; ساویک، فیلیپ، زیبا. یورنته، سائول، کوندوگبیا، کوکه، کاراسکو؛ سوارز، کوریا

 

می گوییم: لوانته 1-2 اتلتیکو مادرید

تیم سیمئونه یقیناً تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا در تیم قرار گرفته اسـت و بازی‌هاي‌ اخیر را بسیار سخت میداند و ما انتظار داریم کـه در این جا ادامه پیدا کند، اما پیش‌بینی میکنیم کـه تیم پایتخت دریک رویارویی نزدیک از لوانته بگذرد. بالینی سوارز بـه طور بالفعل تفاوت بین طرفین اسـت.

 

هواداران اتلتیکو مادرید خواهان تکرار نتیجه قبلی خود، یعنی پیروزی 4-3 لالیگا مقابل ختافه هستند.

در ان بازی، اتلتیکو مادرید 50 درصد مالکیت توپ و 11 تلاش برای دروازه با 7 بار در چارچوب داشت. برای اتلتیکو مادرید، آنخل کوریا «دقیقه 19 و 45»؛ ماتئوس کونا «دقیقه 27» و ماریو هرموسو «دقیقه 89» گلزنان این بازی بودند.

 

از سوی دیگر، ختافه سی اف 10 بار روی دروازه داشت کـه 4 بار ان را روی دروازه قرار داد. بورخا مایورال «دقیقه 30» و انس اونال «دقیقه 37 و 42 دقیقه» برای ختافه گلزنی کردند.

 

سه گل یا بیشتر در هر بازی در 5 بازی از 6 بازی اخیر کـه اتلتیکو مادرید در ان شرکت کرده اسـت، ثبت شده اسـت. تیم هاي‌ رقیب 15 گل از آن ها را دراین دوره بـه ثمر رساندند در حالی کـه اتلتیکو مادرید در مجموع 12 گل را بـه ثمر رساند.

 

در حالی کـه هیچ دو بازی مشابه نبودند، اکنون باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا این الگو ممکن اسـت در بازی بعدی نیز ادامه یابد یا خیر.

فرم پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید و لوانته «لالیگا اسپانیا، 27 بهمن»

با رفتن بـه این بازی، راهنمای فرم نشان می دهد کـه اتلتیکو مادرید:

در 3 بازی اخیر خود در لیگ، لوانته را شکست نداده اند.
در 3 بازی قبلی خانگی خود در لیگ شکست نخورده اند.

 

لوانته پس از شکست در آخرین بازی خود مقابل رئال بتیس در رقابت هاي‌ لالیگا، قصد دارد در این جا جبران کند.

 

در ان بازی لوانته 42 درصد مالکیت توپ و 12 شوت بـه سمت دروازه را در اختیار داشت کـه 4 تای انها بـه سمت دروازه بود. تنها بازیکن ثبت شده برای لوانته دنی گومز «دقیقه 43 و 47 دقیقه» بود.

 

از سوی دیگر، رئال بتیس 19 بار روی دروازه و 11 بار در چارچوب داشت. نبیل فکیر «دقیقه 14 و 49»؛ ادگار گونزالس «دقیقه 29» و ویلیام کاروالیو «دقیقه 42» برای رئال بتیس گلزنی کردند.

 

مجموعه اي از نمایش هاي‌ بسیار ضعیف از دفاع لوانته باعث شده اسـت کـه در مجموع 18 گل توسط انها فقط در 6 بازی اخیرشان بـه ثمر برسد. انها واقعاً میتوانند با توجه بیشتر بـه این جنبه غیرقابل توجه بازی خود انجام دهند.

 

با ورود بـه این دیدار، لوانته در 15 بازی اخیر خود در لیگ بدون برد خارج از خانه اسـت. فرار فرار چه ترسناک بوده اسـت.

 

مو به مو

بررسی دیدارهای قبلی آن ها کـه بـه تاریخ 18/05/2019 بازمی‌گردد نشان میدهد کـه اتلتیکو مادرید 2 مورد از این بازی‌ها و لوانته 1 رابا تعداد تساوی‌هاي‌ 3 برنده شده اسـت.

 

دراین بازی ها 16 گل بین آن ها ثبت شد کـه 8 گل از اتلتی و 8 گل از لوانته بـه ثمر رسید. این میانگین گل در هر بازی 2.67 اسـت.

 

رقابت قبلی لیگ با حضور این تیم ها روز یازدهم لالیگا در تاریخ 28/10/2021 بود کـه در ان لوانته 2-2 اتلتیکو مادرید بـه اتمام رسید.

 

در ان بازی، لوانته 35 درصد مالکیت توپ و 10 شوت بـه سمت دروازه با 3 شوت در چارچوب داشت. تنها بازیکن انها انیس بردی «دقیقه 37 و 90» بود.

 

اتلتیکو مادرید 7 شوت بـه سمت دروازه با 3 شوت بـه سمت دروازه وارد کرد. آنتوان گریزمان «دقیقه 12» و ماتئوس کونا «دقیقه 76» گلزنی کردند.

 

پابلو گونزالس فوئرتس داور بازی بود.

فرم پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید و لوانته «لالیگا اسپانیا، 27 بهمن»

اینستاگرام اتلتیکو مادرید

اخبار تیم: اتلتیکو مادرید

دیگو سیمئونه، مدیر اتلتیکو مادرید، از این کـه هیچ نگرانی از نظر تناسب اندام پیش از این مسابقه با گروهی کاملاً بدون آسیب دیدگی ندارد، سپاسگزار خواهد بود.

 

 اخبار تیم: لوانته

دریک گروه با قدرت کامل، تنها یک مشکل آمادگی جسمانی برای آلسیو لیسی، سرمربی لوانته وجوددارد کـه باید با ان مبارزه کند. شکدران مستوفی «مصدومیت زانو» در بازی حضور نخواهد داشت.

 

 پیش بینی

ما احساس میکنیم کـه اتلتیکو مادرید وقتی مقابل لوانته قرار میگیرد، احتمالاً در میان گل‌ها قرار می گیرد، کـه گلزنی برای انها راحت نیست.

 

ما فکر می کنیم کـه وقتی همه ی چیز گفته شود و انجام شود، یک برد بازرسی شده 2-0 برای اتلتیکو مادرید خواهد بود.

 

 شانس های برتر برای بازی چیست؟

با بررسی آخرین شانس‌هاي‌ شرط‌بندی برای این مسابقه در بازار WDW، حمایت از اتلتیکو مادرید با بهترین قیمت 7/20 اسـت، شرط‌بندی روی تساوی 4/1 اسـت و پول خودرا برای برد لوانته در 17/2 می توانید داشته باشید . آن ها رقابتی ترین قیمت هاي‌ بازار هستند کـه در حال حاضر ارائه می‌شوند.

 


منبع مطالب: bettingsites90.com


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *