فرم پیش بینی بازی یوونتوس و تورینو (سری آ ایتالیا، 29 بهمن)

سایت و مجله شرط بندی bettingsites90.com تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی یوونتوس و تورینو (سری آ ایتالیا، 29 بهمن)

فرم پیش بینی بازی یوونتوس و تورینو «سری آ ایتالیا، 29 بهمن»

یوونتوس در حال حاضر در رده چهارم جدول سری آ قرار دارد اما اگر بخواهد دوباره بـه رقابت قهرمانی بازگردد، کار زیادی برای انجام دادن دارد زیرا 9 امتیاز کمتر از میلان، 8 امتیاز کمتر از اینترمیلان و 7 امتیاز پس از ناپولی اسـت.فرم پیش بینی بازی یوونتوس و تورینو را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

تورینو درسال‌هاي‌ اخیر شانس چندانی در برابر رقبای محلی خود نداشته اسـت و از 39 دیدار اخیر این زوج در تمامی رقابت‌ها تنها سه برد را بـه دست آورده اسـت.

 

پیروزی یوونتوس

ما از برد خانگی یوونتوس مقابل حریف محلی اش تورینو حمایت می‌کنیم. میزبان پنج دربی از هفت دربی اخیر تورین خودرا برده اسـت.

 

از جمله برد 1-0 در تورینو در ماه اکتبر. یووه با چهار برد از شش بازی اخیر خود وارد این بازی می‌شود، در حالی کـه تورینو در سه بازی اخیر خود بدون برد بوده و دو بازی آخر لیگ خودرا مقابل اودینزه و ونزیا باخته اسـت.

 

گلزنی پائولو دیبالا

دیبالا دراین فصل با 7 گل برای یوونتوس بهترین گل هاي‌ سری آ را بـه ثمر میرساند و ما از این بازیکن کوچک آرژانتینی حمایت میکنیم تا در روز جمعه مقابل تورینو گلزنی کند.

 

دیبالا در 8 بازی اخیر خود برای یوونتوس در تمامی رقابت‌ها 4 گل بـه ثمر رسانده اسـت، اما بـه دلیل گلزنی در سری آ اسـت کـه در هر سه بازی اخیر خود در لیگ نتوانسته دروازه‌بان را بـه ثمر برساند.

فرم پیش بینی بازی یوونتوس و تورینو «سری آ ایتالیا، 29 بهمن»

یوونتوس انتظار داشت بهتر از رقبای محلی خود به دست بیاورد

دفعه قبل، یوونتوس با یک بازی سخت خارج از خانه مقابل آتالانتا روبه‌رو شد و با کسب یک امتیاز در سوت پایان، خیالشان آسان شد. پس از نیمه اول بدون گل، تیم میزبان در دقیقه 76 توسط مالینوفسکی با گلی پیش افتاد کـه بـه نظر می‌رسید.

 

برای بردن بازی کافی بود. با این حال، در وقت هاي‌ اتلاف شده، یوونتوس موفق شد یک امتیاز را نجات دهد کـه دانیلو پس از کار عالی دیبالا کـه پاس گل داد، گلزنی کرد.

 

ترکیب پیشبینی شده یوونتوس – شزنی، بونوچی، دانیلو، د شیلیو، د لیخت، رابیوت، لوکاتلی، مک کنی، موراتا، دیبالا و ولاهوویچ

 

تورینو در دقیقه 5 در خانه از طریق برکالو بـه مصاف ونزیا رفت و فرصت هایي برای افزایش برتری داشت اما نتوانست از انها استفاده کند.

 

ونزیا شروع بـه رشد در بازی کرد و با ضربه سر مدافع کناری هاپس کمی قبل از تعطیلات بازی را بـه تساوی کشاند ودر همان دقیقه اول نیمه دوم، کرنیگوج میهمان را 2-1 جلو انداخت.

 

تورینو حیرت زده علیرغم این کـه زمان زیادی بـه ان اضافه شده بود، نتوانست گل تساوی را ایجاد کند. اوکرکه در دقیقه 98 برای میهمان از زمین اخراج شد اما ونزیا برای کسب امتیاز 3 حیاتی ادامه داشت.

 

ترکیب پیشبینی شده تورینو – ساویچ، رودریگز، جیجی، وویودا، برمر، سینگو، لینتی، برکالو، پوبگا، پیکا و سانابریا

فرم پیش بینی بازی یوونتوس و تورینو «سری آ ایتالیا، 29 بهمن»

پیش نمایش و پیش بینی یوونتوس مقابل تورینو

ورزش هایي را کـه می‌خواهید درباره ان بشنوید انتخاب کنید و TSZ بهترین پیش نمایشها، تحلیل ها و پیشبینی ها را مستقیماً بـه صندوق ورودی شـما ارسال میکند. امروز ثبت نام کنید!

 

بازی یوونتوس و تورینو چه زمانی برگزار می شود ؟

یوونتوس و تورینو در روز جمعه 18 فوریه 2022 ساعت 19:45 «بریتانیا» برگزار می‌شود.

 

بازی یوونتوس و تورینو کجا برگزار می شود ؟

دیدار یوونتوس و تورینو در ورزشگاه آلیانز تورینو برگزار خواهد شداز کجا میتوانم بلیط بازی یوونتوس و تورینو را تهیه کنم؟ اطلاعات بلیت بازی یوونتوس و تورینو را می‌توانید در وبسایت رسمی هر باشگاه بیابید

 

یوونتوس – تورینو در بریتانیا در کدام شبکه تلویزیونی است؟

بی‌تی اسپورت حق بازی‌هاي‌ سری آ در بریتانیا را دارد، بنابر این ارزش بررسی برنامه بازی‌هاي‌ یوونتوس و تورینو را دارد.

 

کجا می‌توانم بازی یوونتوس و تورینو را در بریتانیا پخش کنم؟ اگر بازی یوونتوس و تورینو از تلویزیون BT Sport پخش شود، مشترکین میتوانند مسابقه را بـه صورت زنده در برنامه و پخش کننده BT Sport پخش کنند.

 

پیشبینی

دربی دلا مول یکی از یک طرفه ترین دربی هاي‌ شهری بزرگ در اروپا اسـت، اما اینبار می‌تواند نزدیک باشد. یوونتوس آخر هفته گذشته با گل تساوی دانیلو در نیمه دوم، یک امتیاز خارج از خانه مقابل آتالانتا گرفت.

 

بانوی پیر در آستانه بازی هاي‌ آخر هفته فقط در جمع چهار تیم برتر باقی می‌ماند. تورینو تحت هدایت ایوان ژوریچ تا اینجای فصل تاثیر گذار بوده اسـت.

 

اما آن ها پس از شکست 2-1 در خانه در مقابل ونزیا کـه آخر هفته گذشته خطر سقوط را تهدید کردند، بـه این نتیجه رسیدند. بازدیدکنندگان محکم در وسط میز مینشینند. یووه انتظار برد این یکی را دارد، بـه خصوص در خانه، البته تورینو حمله خواهد کرد.

فرم پیش بینی بازی یوونتوس و تورینو «سری آ ایتالیا، 29 بهمن»

اینستاگرام یوونتوس

سوالات متداول بازی یوونتوس و تورینو

برنده شدن چه کسانی هستند؟

یوونتوس محبوبیت مشخصی در میان شرط‌بندان اسـت.

 

آخرین دیدار این دو تیم چه امتیازی بود؟

تورینو 0-1 یوونتوس، 02/10/21.

 

شروع چه ساعتی است؟

19:45 GMT، 20:45 CET.

 


منبع مطالب: bettingsites90.com


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *