فرم پیش بینی بازی تاتنهام و اورتون (لیگ برتر انگلیس، 16 اسفند)

سایت و مجله شرط بندی bettingsites90.com تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی تاتنهام و اورتون (لیگ برتر انگلیس، 16 اسفند)

فرم پیش بینی بازی تاتنهام و اورتون «لیگ برتر انگلیس، 16 اسفند»

تاتنهام در روز دوشنبه شب کـه میزبان اورتون در لیگ برتر اسـت، شانس کسب 3 امتیاز را دارد. این زوج در اواسط هفته در جام حذفی شانس هاي‌ متضادی داشتند.فرم پیش بینی بازی تاتنهام و اورتون در لیگ برتر انگلیس در تاریخ 16 اسفندرا در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

و اورتون بـه عنوان ضعیف بـه میدان می‌آید، اما با یک رکورد خوب اخیر در برابر لندنی ها کـه بـه ان اشاره نمی‌شود، نیاز مبرم بـه امتیازات.

 

قرعه کشی

ما با این پیش‌بینی مخالفیم، اما دلیل خوبی دارد. اورتون تنها یک بازی از هفت بازی اخیر خود مقابل تاتنهام در تمامی رقابت‌ها را باخته اسـت و چهار مورد از ان تقابل‌ها با تساوی بـه اتمام رسیده اسـت.

 

این زوج در ماه نوامبر در گودیسون پارک بـه تساوی بدون گل دست یافتند و تافی ها در آخرین سفر خود بـه ورزشگاه تاتنهام هاتسپر 1-0 پیروز شدند.

 

اما لمپارد هنوز با باشگاه جدیدش در جاده پیروز نشده اسـت، بنابر این میتوانید ببینید کـه چرا ما دوشنبه برای قرعه کشی میرویم

فرم پیش بینی بازی تاتنهام و اورتون «لیگ برتر انگلیس، 16 اسفند»

زیر 2.5 گل

کمتر از 2.5 گل زمانی ثبت شد کـه این دو تیم آخرین شاخ‌هایشان را بـه ثمر رساندند و چهار بازی از 5 بازی اخیر انها در لیگ برتر کمتر از سه گل زده شده اسـت.

 

زیر 2.5 گل همیشه در سه بازی از تاتنهام و سه بازی از 5 بازی آخر اورتون در لیگ و جام حذفی ثبت شده اسـت و ما 90 دقیقه دیگر را در روز دوشنبه پیشبینی میکنیم.

 

تاتنهام هاتسپر و اورتون اخیراً بـه شدت ناسازگار بوده اند. دو طرف دوشنبه شب در شمال لندن بـه مصاف یک دیگر خواهند رفت.

 

اسپرز در اواسط هفته توسط میدلزبورو از جام حذفی حذف شد. پیش از ان؛ باخت 1-0 مقابل برنلی با پیروزی مقابل منچسترسیتی و لیدز یونایتد بـه اتمام رسید. آن ها دراین فصل بسیار واکنش نشان داده اند و اغلب پس از شکست بـه خوبی پاسخ میدهند.

 

اگر چه این روند چندان مطلوبی در ورزش نیست، اما آنتونیو کونته بدش نمی آید کـه زیاد وارد بازی مقابل اورتون شود. تاتنهام هاتسپر زمانی کـه بازیکنانش بـه خوبی استراحت کرده اند خوب بازی کرده اند و شش روز یا بیشتر در میان بازی ها وقت داشته اند.

 

رشد هری کین در فرم یک تقویت بزرگ برای آن ها بوده اسـت. این مرد انگلیسی در 9 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها برای لیلی وایت ها 6 گل زده و دو پاس گل داده اسـت.

پیش بینی بازی تاتنهام و اورتون

سون هیونگ مین نیز در هفته‌هاي‌ اخیر خوب بـه نظر می رسد و اسپرز شانس‌هاي‌ خودرا مقابل تافی‌ها در روز دوشنبه خواهد داشت.

 

اورتون در اواسط هفته در جام اتحادیه انگلیس با نتیجه 2-0 بورهام وود را شکست داد.

 

اما آن ها هنوز هم از باخت 1-0 مقابل منچسترسیتی کـه کمی بدشانسی و داوری مشکوک بـه قیمت هر سه امتیاز به پایان رسید، ناراحت هستند. در حال حاضر، اورتون بـه طرز خطرناکی بـه منطقه سقوط نزدیک اسـت.

 

آن ها دراین فصل در لیگ برتر تنها 6 امتیاز از بازی هاي‌ خارج از خانه بـه دست آورده اند. این بدترین رکورد خارج از خانه در لیگ برتر این دوره اسـت.

فرم پیش بینی بازی تاتنهام و اورتون «لیگ برتر انگلیس، 16 اسفند»

اینستاگرام تاتنهام

اورتون باید در جاده پیشرفت کند

تاتنهام از عملکرد خارج از خانه مقابل میدلزبورو در دور پنجم جام حذفی بـه شدت ناامید شد. علیرغم این کـه بهترین بازی خودرا در یازده شروع مقابل تیم چمپیونشیپ بـه نمایش گذاشتند.

 

بازی پس از 90 دقیقه بدون گل بـه اتمام رسید ودر وقت اضافه پایان یافت. کوبرن در دقیقه 107 گلزنی کرد تا از بن بست خارج شود و بورو برای کسب مقام خود دریک چهارم نهایی ادامه یابد.

 

ترکیب پیش بینی شده تاتنهام :

لوریس، دوهرتی، دیویس، رومرو، سون، هویجرگ، دایر، وینکز، سسنیون، کولوسفسکی و کین

 

اورتون پنجشنبه شب در خانه مقابل بورهام وود تیم لیگ ملی بود. تنها دو بار پیش از این، یک تیم دسته اول از جام حذفی توسط یک تیم غیر لیگ حذف شده اسـت.

 

بنابر این شانس ها در برابر تیم میهمان انباشته شده بود. با این حال، بورهام وود مردانه مقابل میزبان خود در لیگ برتر دفاع کرد و تیم ها در وقت استراحت بدون گل بـه میدان رفتند.

فرم پیش بینی بازی تاتنهام و اورتون

اورتون کـه تغییرات زیادی در یازده ترکیب اصلی خود ایجاد کرد، ریچارلیسون را برای شروع نیمه دوم بـه ارمغان آورد و این بـه باز شدن خط دفاعی بورهام وود کمک کرد.

 

روندون در پایان دو سانتر در چهل و پنج دوم بـه اتمام رسید و تیم میزبان را 2-0 جلو انداخت. این یک عملکرد عالی توسط تافی ها بود اما بورهام وود هیچ مزاحمتی برای آن ها ایجاد نکرد و نتیجه اجتناب ناپذیر بود.

 

اورتون از 18 بازی اخیر خود در لیگ برتر مقابل تاتنهام تنها یک برد را کسب کرده اسـت. با این حال، این برد دراین بازی فصل گذشته بـه دست آمد.اورتون هیچ یک از 10 بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ برتر را نبرده اسـت.

 

آخرین برد انها در جاده مقابل برایتون در ماه اوت بود.آنتونیو کونته در هیچ یک از پنج بازی خود در لیگ برتر مقابل اورتون شکست نخورده اسـت ودر هر یک از آن ها دروازه خودرا بسته نگه داشته اسـت.

 

گل ها و پاس گل هاي‌ سون هیونگ مین دراین فصل 14 امتیاز برای اسپرز بوده اسـت. فقط مایکل آنتونیو با 15 گل بهتر عمل کرده اسـت.اورتون در 13 بازی از 17 بازی اخیر خود در لیگ شکست خورده اسـت.

 

پیش بینی تاتنهام هاتسپر و اورتون

اسپرز توانسته اسـت نتایج ضعیف خودرا با نمایش خوب دنبال کند. آن ها ناسازگار بوده اند، اما کیفیت کافی برای قرار دادن تافی هاي‌ در حال مبارزه را دارند.

فرم پیش بینی بازی تاتنهام و اورتون «لیگ برتر انگلیس، 16 اسفند»

پیش بینی: تاتنهام هاتسپر 3-1 اورتون

 

ترکیب پیش بینی شده اورتون :

پیکفورد، کلمن، کین، کنی، هولگیت، آلن، دوکوره، ون دی بیک، ایووبی، ریچارلیسون و گوردون

 

تاتنهام – اورتون – سوالات شما

برنده شدن چه کسانی هستند؟ 

تاتنهام محبوبیت بزرگی برای پیروزی اسـت.

 

آخرین دیدار این دو تیم چه امتیازی بود؟

اورتون 0-0 تاتنهام، 07/11/21.

 

شروع چه ساعتی است؟ 

20:00 GMT، 21:00 CET.

 


منبع مطالب: bettingsites90.com


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *