فرم پیش بینی بازی مایورکا و رئال مادرید (لالیگا اسپانیا، 23 اسفند)

سایت و مجله شرط بندی bettingsites90.com تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی مایورکا و رئال مادرید (لالیگا اسپانیا، 23 اسفند)

فرم پیش بینی بازی مایورکا و رئال مادرید «لالیگا اسپانیا، 23 اسفند»

رئال مادرید زمانی کـه عصر دوشنبه برای دیدار با مایورکا بـه دیدار مایورکا استادی برود، برای چهار پیروزی متوالی در لالیگا تلاش لوس بلانکوس در حال حاضر با هشت امتیاز اختلاف نسبت بـه سویا، رده دوم، در صدر جدول قرار دارد. در حالی کـه مایورکا در رده شانزدهم قرار دارد، تنها دو امتیاز بیشتر از منطقه سقوط قبل از بازی هاي‌ آخر هفته.فرم پیش بینی بازی مایورکا و رئال مادرید در لالیگا اسپانیادر تاریخ 23 اسفنددر سایت سیگاری بت انجام می‌شود.

 

پیش نمایش مسابقه

مایورکا در هفته گذشته چهارمین شکست متوالی خود در لیگ را متحمل شد و با نتیجه 4-3 مقابل سلتاویگو شکست خورد و یاگو آسپاس در دقیقه 97 بازی فوق‌العاده‌اي را برای تیم میزبان برد.

 

دزدان دریایی کـه فصل گذشته در لیگ سگوندا بـه مقام دوم دست یافتند، برای نخستین بار از سال 2013 برای نخستین بار از سال 2013 در رقابت هاي‌ متوالی دراین سطح از فوتبال تلاش می کنند، اما در حال حاضر با ورود بـه مرحله پایانی، بـه شدت در حال سقوط هستند. در رده شانزدهم جدول نشسته اسـت.

 

مایورکا تنها دو امتیاز با کادیز رده هجدهم و چهار امتیاز با آلاوس رده نوزدهمی فاصله دارد، اما تا شروع این مسابقه، تصویر می توانست تغییر کند. کادیز عصر جمعه در بازی بودو با شکست 2-1 مقابل اتلتیکو مادرید، نتیجه خوبی برای تیم میزبان در این جا بود.

 

تیم لوئیز گارسیا دراین فصل 13 بازی لیگ را باخته اسـت – فقط آلاوس «15» و لوانته «15» از نظر شکست بدتر هستند – و آن ها در بازی معکوس اوایل این فصل در برنابئو باخت 6-1 کردند.

 

مایورکا در بازی مربوطه با رئال مادرید در فصل 2019-2019 با نتیجه 1-0 برنده شد، اما انها دراین فصل در مقابل هواداران خود کار دشواری داشتند و تنها 8 امتیاز از 13 بازی کسب کردند و تنها دو برد دراین فصل ثبت کردند. فرآیند.

 

در همین حال، رئال مادرید پس از پیروزی باورنکردنی در لیگ قهرمانان مقابل پاری سن ژرمن وارد مسابقه خواهد شد و لوس بلانکوس بـه لطف پیروزی مجموع 3-2 مقابل مائوریسیو پوچتینو ؛ جایگاه خودرا در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها رزرو کرد. بخار.

فرم پیش بینی بازی مایورکا و رئال مادرید «لالیگا اسپانیا، 23 اسفند»

گل دوم کیلیان امباپه در دیدار تساوی باعث شد پاری سن ژرمن در دقیقه 39 بازی چهارشنبه با نتیجه 2-0 پیش بیفتد، اما کریم بنزما در نیمه دوم با هت تریک شاگردان کارلو آنچلوتی ؛ انها را بـه فینال فرستاد. هشتم، بنابر این میهمانان برای ورود بـه این مسابقه با اعتماد بـه نفس کامل خواهند بود.

 

لوس بلانکوس همچنین در سه بازی اخیر خود در لیگ مقابل آلاوس، رایو وایکانو و رئال سوسیداد پیروز شده و بـه 63 امتیاز در جدول صعود کرده اسـت کـه باعث شده اسـت انها با سویا رده دومی 8 امتیاز و اتلتیکو رده سومی 12 امتیاز اختلاف داشته باشند. بیشتر بازی کرد

 

شاگردان آنچلوتی تهدید می کنند کـه در قله صعود خواهند کرد و دو بازی دیگر تا پایان ماه پیش رو دارند، روز دوشنبه قبل از بازی کوچک ال کلاسیکو خانگی مقابل بارسلونا در 20 مارس، کـه قرار اسـت بازی جذابی باشد، با مایورکا مقابله کنند. با توجه بـه پیشرفت باشگاه کاتالان.

 

رئال مادرید با کسب 29 امتیاز از 13 بازی، بهترین رکورد خارج از خانه در لیگ برتر اسپانیا را دراین فصل دارد، اما همانگونه کـه گفته شد، آخرین سفر انها بـه مایورکا در لالیگا با شکست 1-0 بـه اتمام رسید.

فرم پیش بینی بازی مایورکا و رئال مادرید «لالیگا اسپانیا، 23 اسفند»

اخبار تیم

مایورکا عصر دوشنبه از خدمات مانولو رینا و رودریگو باتالیا محروم خواهد بود، در حالی کـه دومینیک گریف «COVID-19» و اینیگو رویز د گالارتا «زانو» نیز از دست خواهند رفت.

 

انتظار می‌رود گارسیا، سرمربی تیم، تغییراتی را از تیمی کـه دفعه قبل مقابل سلتا شروع کرده بود، ایجاد کند و سالوا سویا و آنجل بـه احتمال زیاد در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

 

مایورکا بـه احتمال زیاد در این جا از ترکیب 5-3-2 بـه 4-2-3-1 تغییر خواهد کرد ودر این تیم جایی برای مهاجم قرضی رئال مادرید تاکفوسا کوبو وجود خواهد داشت کـه آزاد اسـت تا با والدین خود روبه‌رو شود. باشگاه.

 

در مورد رئال مادرید، ناچو ؛ ادر میلیتائو و بنزما در پیروزی مقابل پاری سن ژرمن ضربات جزئی داشتند، اما انتظار میرود هر سه بازیکن برای انتخاب دراین مسابقه در معرض باشند.

 

فرلاند مندی و کازمیرو هردو بـه تیم بازخواهند گشت، زیرا در بازی مقابل پاری سن ژرمن محروم شده بودند، در حالی کـه ممکن اسـت ادواردو کاماویگا در خط میانی پستی داشته باشد .

 

با آنچلوتی کـه احتمالاً در مورد دخالت تونی کروس محتاط اسـت، زیرا این بازیکن آلمانی اخیراً همسترینگ همسترینگ داشته اسـت. مسئله.

 

مارکو آسنسیو برای جایگاهی در سمت راست سه خط جلو بارقابت جدی دارد ؛ اما این بازیکن اسپانیایی باید جایگاه خودرا حفظ کند و ادن هازارد و گرت بیل را بار دیگر روی نیمکت بگذارد.

 

ترکیب اصلی احتمالی مایورکا:

ریکو; Maffeo، Valjent، Raillo، Costa; سویل، بابا؛ کوبا، فرشته، دی رودریگز; موریقی

 

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

کورتوا; کارواخال، میلیتائو، آلابا، مندی؛ کاماویگا، کازمیرو، مودریچ؛ آسنسیو، بنزما، وینیسیوس

 

می گوییم: مایورکا 1-3 رئال مادرید

مایورکا میتواند این بازی را برای رئال مادرید بـه یک بازی ناراحت کننده تبدیل کند، اما حمایت از چیزی غیر از یک موفقیت خارج از خانه برای ما بسیار دشوار اسـت. لوس بلانکوس پس از پیروزی مقابل پاری سن ژرمن پر از اعتماد بـه نفس خواهد بودو باید دوشنبه شب کیفیت زیادی برای حریفان خود داشته باشد.

 

اخبار تیم، آخرین فرم و ترکیب احتمالی مایورکا مقابل رئال مادرید

انتظار داریم شاهد یک دوئل بسیار هیجان انگیز بین این دو تیم باشیم، پس بیایید قبل از دوئل هر دوی آن ها رابا جزئیات بیشتری بررسی کنیم:

فرم پیش بینی بازی مایورکا و رئال مادرید «لالیگا اسپانیا، 23 اسفند»

مایورکا

چهار باخت متوالی مایورکا را در موقعیت خطرناکی قرار داده اسـت، بـه خصوص کـه حریف بعدی آن ها رئال مادرید، صدرنشین لیگ اسـت. مایورکا اکنون با 27 امتیاز ودر رده شانزدهم لیگ، تنها سه امتیاز از تیم اول منطقه سقوط فاصله دارد. بنابر این بـه نظر می‌رسد هواداران انها پایان فصل پر استرسی را پشت سر بگذارند.

 

مانولو رینا و رودریگو باتاگلیا بـه دلیل محرومیت بازی آینده را از دست خواهند داد، در حالی کـه اینیگو رویز د گالارتا بـه دلیل مصدومیت و دومینیک گریف بـه دلیل ابتلا بـه ویروس کرونا غایب هستند.

 

ترکیب مایورکا پیش بینی کرد:

ریکو – مافئو، والیونت، رایلو، کاستا – سویا، بابا – کوبو، آنجل، دی. رودریگز – موریقی

 

رئال مادرید

رئال مادرید در 6 بازی اخیر لالیگا 4 برد و دو تساوی کسب کرده اسـت و همان‌ گونه برتری خودرا نسبت بـه سویا کـه در حال حاضر 8 امتیاز در جدول رده بندی فاصله دارد حفظ کرده اسـت.

 

بنابر این، رئال مادرید بـه وضوح فصل بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد و آن ها در مسیری عالی برای کسب عنوان قهرمانی هستند. در ادامه این تیم با حذف پی اس جی در لیگ قهرمانان اروپا وارد این بازی می‌شود تا بـه مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

 

نکته مثبت دیگر برای این تیم این اسـت کـه رئال مادرید بازیکن محرومی ندارد، در حالی کـه فقط تونی کروس و ادر میلیتائو برای بازی آینده سوال برانگیز هستند.

 

ترکیب رئال مادرید به شرح زیر است:

کورتوا – کارواخال، میلیتائو، آلابا، مندی – کاماویگا، کاسمیرو، مودریچ – آسنسیو، بنزما، وینیسیوس

 

منبع مطالب: bettingsites90.com


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *