فرم پیش بینی بازی اشتوتگارت و دورتموند (بوندس لیگا)

سایت و مجله شرط بندی bettingsites90.com تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی اشتوتگارت و دورتموند (بوندس لیگا)

فرم پیش بینی بازی اشتوتگارت و دورتموند «بوندس لیگا»

فرم پیش بینی بازی اشتوتگارت و دورتموند «بوندس لیگا،» اشتوتگارت بـه دنبال ان اسـت کـه در روز جمعه، 8 آوریل، بازی هاي‌ شکست ناپذیری خودرا در روز جمعه، 8 آوریل، میزبان دورتموند باشد. BVB در دو بازی اخیر لیگ پنج امتیاز از دست داده اسـت و آزمایش خودرا از جایگاه اول افزایش داده اسـت.

 

بروسیا دورتموند برد

اشتوتگارت اخیراً در بوندسلیگا بـه تساوی و پیروزی دست یافته اسـت و بـه دنبال ان یکسری بازی بدون برد انجام شده اسـت. در حالی کـه در سمت دیگر، دورتموند نخستین بازی خود از هشت تلاش قبلی را شکست داد ودر سه مورد ان پیروز شد.

 

بالک و زردها نیز در 6 بازی اخیر خارج از خانه شکست نخورده اند. برگردیم بـه H2H تیم ها، BVB در پنج دیدار گذشته چهار بار قرمزها را تحت بازرسی گرفت. بنابر این مهمانان بعدی چالش سهولت برای میزبان بـه نظر نمی‌رسند و سوابی ها بـه احتمال زیاد سه امتیاز این بازی را از دست خواهند داد.

 

هر دو تیم برای گلزنی – بله

تمام چهار H2H آخر اشتوتگارت و دورتموند هردو تیم را در سمت گلزنی نشان دادند و BVB با گلزنی در تقریبا همه ی دیدارها، یک توالی باورنکردنی از گلزنی را در برابر قرمزها برگزار کرد. در بازی هاي‌ اخیر، اشتوتگارت نتوانسته نتایج ثابتی کسب کند.

 

اما در تمام ده تلاش اخیر خود موفق بـه گلزنی شده اسـت. در مورد دورتموند کـه در هیچ یک از بازی هاي‌ اخیر خود گلی را از دست نداده اسـت، همین امر صادق اسـت. با توجه بـه آخرین اعداد تیم ها، بـه احتمال زیاد در پایان این بازی شاهد یک نتیجه BTTS خواهیم بود.

فرم پیش بینی بازی اشتوتگارت و دورتموند 

بوروسیا دورتموند از تعطیلات بین‌ المللی بازمی‌گردد و بـه دنبال پاسخ بـه شکست‌هاي‌ متوالی اسـت کهشنبه در سیگنال ایدونا پارک از اشتوتگارت استقبال میکند.

 

میزبان هنوز در ترکیبی از چالش قهرمانی در بوندسلیگا قرار دارد، در حالی کـه بازدیدکنندگان آخر هفته انها پس از افت فرم دراین مراحل اولیه مبارزات، مستاصل برای کسب امتیاز هستند.

پیش بینی بازی اشتوتگارت و دورتموند «بوندس لیگا، 19 فروردین»

پیش نمایش مسابقه

مارکو رز علیرغم یک فهرست مصدومیت هاي‌ بی پایان، فشار دورتموند بر بایرن مونیخ را تاکنون در صدر جدول در بیشتر مسابقات بوندسلیگا حفظ کرده بود، اما شکست مقابل لایپزیگ قبل از تعطیلات بـه معنای ان اسـت کـه انها بـه دیدار روز شنبه با چهار امتیاز عقب هستند. قهرمانان حاکم .

 

غیبت ارلینگ برات هالند طلسم برای چند هفته بادقت مدیریت می شد و علیرغم افت آشکار استاندارد ها بـه خصوص تهاجمی، پیروزی ها بـه دست آمد، اما گل ها و حضور نروژی در دو بازی آخر BVB بیشتر احساس شد.

 

دورتموند پیش از شکست مقابل لایپزیگ، در لیگ قهرمانان اروپا نیز با نتیجه 3-1 مقابل آژاکس شکست خورد و با این نتیجه، امیدهای آن ها برای صعود بـه مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا نیز معلق ماند.

 

در واقع، دو شکست از سه شکست لیگ تاکنون دراین فصل در غیاب هالند متحمل شده اسـت، اما اگر چه او بزرگ ترین خلأ برای پر کردن اسـت.

فرم پیش بینی بازی اشتوتگارت و دورتموند 

BVB نیز بـه دلیل از دست دادن بسیاری از مسابقات، از بهترین بازی هاي‌ خود دراین فصل دور بوده اسـت. بازیکنان برای دوره هاي‌ طولانی در حال حاضر.

 

با این حال، هنوز نکات مثبت زیادی برای تمرکز رز وجوددارد تا قبل از بازگشت بـه بازی‌هاي‌ داخلی در آخر هفته، فاصله چهار امتیازی از قله رابا توجه بـه مشکلات مصدومیتی کـه در 11 بازی ابتدایی رخ داد، بـه عنوان یک دستاورد تلقی شود. .

 

یکیدیگر از نکات مثبت بازی خانگی فوق‌العاده انها در هفته‌هاي‌ ابتدایی بوندسلیگا اسـت، با رکورد 100% خانگی کـه از 6 دیدار اول مقابل هواداران BVB بـه دست آمد و بـه طور میانگین بیش از سه گل دریک بازی دراین روند بـه ثمر رساندند.

 

 

شکست خانگی مقابل آژاکس در اروپا و بایرن در DFL-Supercup بـه اعتبار این دوره لطمه می‌زند، اما با این وجود انتظار می‌رود دورتموند در دیدار شنبه مقابل تیم اشتوتگارت کـه در حال تلاش اسـت حفظ کند. رکورد هفت پیروزی متوالی در لیگ خانگی برای شروع فصل جدید باشگاه.

فرم پیش بینی بازی اشتوتگارت و دورتموند 

همانگونه کـه در بالا ذکر شد، بازدیدکنندگان اشتوتگارت قبل از سفر خود بـه Signal Iduna Park، با تنها یک برد در 11 مسابقه رقابتی آخر خود در تمام مسابقات، در وضعیت بسیار نگران کننده اي قرار می‌گیرند.

پیش بینی بازی اشتوتگارت و دورتموند «بوندس لیگا، 19 فروردین»

این روندی اسـت کـه شاهد سقوط آزاد Die Roten بـه رده پانزدهم جدول لیگ بوده و انها را تنها یک امتیاز بالاتر از آگسبورگ در پلی آف سقوط قرار داده اسـت.

 

سرمربی پلگرینو ماتاراتزو در هفته‌هاي‌ ابتدایی رقابت‌ها وادار بود با فهرست مصدومیت‌هاي‌ طولانی‌تری دست و پنجه نرم کند کـه بـه دلیل از دست دادن عده اي از بازیکنان کلیدی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بیشتر احساس شد.

 

این دو دلیل بـه این معنی اسـت کـه این بازیکن آمریکایی در بازگشت بـه لیگ برتر کشور آلمان در فصل 2020-2021 نتوانسته اسـت در جایگاه نهم اشتوتگارت بـه اتمام برسد ودر مراحل اولیه، یک مکان امیدوارکننده دیگر در صدر جدول را بـه نبردی غیرمنتظره برای سقوط تبدیل کرده اسـت. .

فرم پیش بینی بازی اشتوتگارت و دورتموند 

شکست هاي‌ پشت سر هم در لیگ، تعداد بازنده ها را بـه 3 در تمام رقابت ها رسانده اسـت، و نتایجی هستند کـه شاید دراین شروع ناامیدکننده این رقابت ها نگران کننده ترین نتایج بوده اند.

 

تحقیر 4-1 در آگسبورگ و بـه دنبال ان باخت 1-0 مقابل آرمینیا بیله فلد در مرسدس بنز آرنا قبل از استراحت، بازی هایي بودند کـه بـه عنوان فرصت هاي‌ بالفعل برای شروع فصل خود در برابر نامزدهای سقوط تلقی میشدند، بنابر این از دست دادن هردو باعث شد وضعیت اشتوتگارت را بیش از پیش ناامید کرد.

 

اخبار تیم

همانگونه کـه قبلا ذکر شد، هردو طرف تاکنون دراین فصل با مشکلات مصدومیت زیادی دست و پنجه نرم کرده اند و دورتموند غیبت هالند را حداقل برای یک ماه دیگر ادامه خواهد داد.

 

با این حال، رافائل گوئریرو برای این نقش بـه سمت چپ وینگر بازگشته اسـت و او باید بلافاصله پس از پر کردن ان پست مانند تورگان هازارد با نیکو شولز و مارسل اشملزر کـه در ان منطقه غایب بودند، دوباره بـه میدان برود. گام صدا.

 

هازارد میتواند بـه جای دانیل مالن در نقش «نه کاذب» بـه جلو حرکت کند ؛ در حالی کـه هلندی از زمان ورود تابستانی‌اش تنها یک‌بار موفق بـه یافتن تور شده و تلاش میکند تا سوراخ هالند شکل حمله را پر کند.

 

ماتو موری و جیووانی رینا یقیناً هنوز از میادین دور هستند، در حالی کـه محمود داهود ؛ ماریوس ولف ؛ امره جان ؛ دان-اکسل زاگادو و یوسوفا موکوکو همان‌ گونه در شک و تردید هستند.

فرم پیش بینی بازی اشتوتگارت و دورتموند 

اشتوتگارت نیز مانند میزبان خود، گلزن برتر فصل گذشته خودرا بـه شدت از دست داده اسـت و ساسا کلایجیچ بـه دلیل مصدومیت از ناحیه کتف تا ماه آینده کنار می ماند.

 

انزو میلو ؛ کنستانتینوس ماوروپانوس ؛ مومو سیسه و محمد سانکوه دیگر غایبان تایید شده هستند، در حالی کـه نائویرو آهامادا ؛ کریس فوریچ و اریک تامی مشکوک هستند.

 

با این حال، عمر مارموش ؛ بازیکن قرضی وولفسبورگ بـه تمرینات بازگشته و برای این سفر آماده اسـت، اما مهاجم مصری احتمالا باید بـه جایگاهی در بین بازیکنان تعویضی رضایت دهد.

 

فلوریان مولر بـه آمادگی جسمانی بازگشته اسـت و باید جایگاه خودرا در دروازه از فابیان بردلو بازپس گیرد و با مردی کـه در تابستان جای گزین او شد – گرگور کوبل – کـه شنبه بـه رقیب دورتموند رفت، روبه‌رو خواهد شد.

پیش بینی بازی اشتوتگارت و دورتموند «بوندس لیگا، 19 فروردین»

اینستاگرام دورتموند

ترکیب احتمالی بوروسیا دورتموند:

کوبل; Pongracic، Akanji، Hummels; Meunier، Witsel، Bellingham، Guerreiro; برانت، رویس؛ خطر

 

ترکیب اصلی احتمالی اشتوتگارت:

مولر; آنتون، ایتو، کمپف؛ ماسیمو، کارازور، اندو، سوسا؛ منگالا; دیداوی، القدیویی

 

می گوییم: بوروسیا دورتموند 3-1 اشتوتگارت

باوجود غیبت مداوم هالند، انتظار می‌رود دورتموند روز شنبه در برابر حریفان سخت بـه پیروزی بازگردد.

 

رکورد آن ها در سیگنال ایدونا پارک دراین کمپین استثنایی بوده اسـت و این باید با توجه بـه کیفیتی کـه آن ها هنوز در صفوف خود دارند در مقایسه با اشتوتگارت کـه پس از شکست مورد انتظار در این جا از روی شانه هاي‌ خود نگاه می کند، بیشتر شود.

 

سوالاتی در مورد اشتوتگارت و دورتموند

آخرین h2h چه کسی برنده شد؟

2-1 بـه سود دورتموند.

 

بازی از کجا پخش میشه؟

Arena 4؛ beIN Sport «Fra» و DAZN آلمانی.

 

زمان شروع چه زمانی است؟

این بازی از ساعت 20:30 در تاریخ 1391/08/04 آغاز خواهد شد.

 


منبع مطالب: bettingsites90.com


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *