فرم پیش بینی بازی آلمان در مقابل ساحل عاج با درگاه معتبر

سایت و مجله شرط بندی bettingsites90.com تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی آلمان در مقابل ساحل عاج با درگاه معتبر

فرم پیش بینی بازی آلمان در مقابل ساحل عاج

کشور آلمان تحت-23S در را ساحل عاج تحت-23S در بازی هاي‌ المپیک در روز چهارشنبه، با طرف اروپایی نیاز را بـه نفع خود بـه منظور پیشرفت بـه مرحله حذفی.در همین حال ؛ U23 هاي‌ ساحل عاج درصورت جلوگیري از شکست می‌توانند از صعود بـه مرحله یک چهارم نهایی مطمئن شوند.فرم پیش بینی بازی کشور آلمان در مقابل ساحل عاج را دریک سایت معتبر انجام دهید.

 

پیش نمایش بازی

پس از باخت 4-2 مقابل برزیل در بازی افتتاحیه خود در المپیک ؛ آزمایش روز یکشنبه مقابل عربستان در ورزشگاه Venue Nissan در یوکوهاما از نظر ماندن دراین رقابت یک نتیجه ضروری اسـت.

 

نادیم امیری از بایر لورکوزن و راگنار آچه از اینتراخت فرانکفورت هردو در نیمه اول ضربه را زدند ؛ اما در هردو بار آلمانی ها با مهار سامی الناجی قلاب شدند .

 

پس از اخراج آموس پیپر در دقیقه 68 ؛ U23 هاي‌ کشور آلمان از نظر سرنوشت خود دراین مسابقات از ترس بدتر می ترسیدند ؛ خصوصاً این کـه میدانستند تساوی برای حفظ واقعی انها در ان کافی نبوده اسـت.

 

با این حال ؛ فلیکس اودوخای ؛ کـه در نخستین بازی خود در مسابقات 21-2020 در چند نوبت بـه تیم ملی بزرگسالان فراخوانده شد ؛ در دقیقه 75 یک برنده حساس را بـه ثمر رساند تا تیمش را کاملاً در رقابت برای حضور در مراحل حذفی.

فرم پیش بینی بازی آلمان در مقابل ساحل عاج با درگاه معتبر

فرم پیش بینی بازی آلمان در مقابل ساحل عاج

استفان كونتز كه از سال 2016 زیر 21 سال را مدیریت می كند و مسئولیت مربیگری در تیم هاي‌ المپیك را نیز بـه او سپرده اسـت ؛ در بازی روز چهارشنبه بازیکنانش مقابل U23 ساحل عاج خاطرجمعی خواهد داشت.

 

با این حال ؛ طرف آفریقایی مطمئناً هیچ پوششی نخواهد داشت ؛ زیرا عربستان سعودی رابا نتیجه 2-1 شکست داده اسـت و یک تساوی 0-0 مقابل برزیل در روز یکشنبه را ادعا کرد.

 

مسلماً ؛ ساحل عاج بسیار مورد توجه داگلاس لوئیز بازیکن استون ویلا قرار گرفت کـه تنها پس از 13 دقیقه اخراج شد و VAR کارت زرد اولیه داور را بـه کارت قرمز اعلام کرد ؛ زیرا این هافبک ماکس گرادل را واضح اعلام نکرد. 

 

با حمله بازیکنانی مانند ریچارلیسون و ماتئوس كونها ؛ فیلهای كوچك در حین انتقال هنوز باید مراقب خود باشند ؛ در نهایت هردو طرف بـه یک امتیاز دست یافتند کـه آن ها را در صندلی هاي‌ رانندگی گروه D نگه دارد.

 

اگر چهارشنبه و ساحل عاج بدترین اتفاق علیه کشور آلمان بیفتد ؛ از این رقابت ها حذف شده اند ؛ ممکن اسـت سوالاتی وجود داشته باشد کـه چگونه انها نتوانستند از تیمی کـه تقریبا برای کل مسابقه یک ضعف یک نفره داشت ؛ بهتر شوند؟ .

 

اخبار تیم

ماکسیمیلیان آرنولد پس از اخراج در شکست ابتدایی مقابل برزیل ؛ پس از پایان محرومیت ؛ برای انتخاب مجدد کشور آلمان آماده اسـت.با این حال ؛ پیپر پس از کارت قرمز خود در برابر عربستان سعودی ؛ در مرحله شیطانی جای گزین او خواهد شد ؛ زیرا کانتز احتمالاً از عدم نظم و انضباط در ترکیب تیمش نگران اسـت.

 

جوردن توروناریگا بـه احتمال زیاد جای مدافع Arminia Bielefeld را درکنار Uduokhai در عقب قرار خواهد داد ؛ و Marco Richter گزینه اي برای تازه سازی سه تیم جلو اسـت.در همین حال ؛ ساحل عاج نسبت بـه مخالفان آینده خود گزینه هاي‌ کمتری – و شاید تمایل کمتری – برای چرخش دارند.

 

کاپیتان گرادل و فرانک کسی از آث میلان بیشترین بار حملات خودرا بـه دوش می‌کشند ؛ در حالی کـه اریک بیلی از منچستریونایتد دوباره وظیفه دارد همه ی چیز را بـه صورت دفاعی حفظ کند زیرا سه بازیکن بزرگسال تیم بـه دنبال کمک بـه نتیجه مثبت خود هستند. .

فرم پیش بینی بازی آلمان در مقابل ساحل عاج با درگاه معتبر

ترکیب ابتدایی زیر 23 سال آلمان:

مولر؛ Henrichs ؛ Torunarigha ؛ Uduokhai ؛ فضا ؛ مایر ؛ لوون ؛ آچ ؛ امیری ؛ ریشتر ؛ کروسه

 

ترکیب ابتدایی زیر 23 سال ساحل عاج:

نوار؛ اواتارا ؛ سینگو ؛ بیلی ؛ دابیلا ؛ آی. دیالو ؛ A. Diallo ؛ Kouassi ؛ Kessie ؛ Gradel ؛ دائو

 

پیش بینی : آلمان زیر 23 سال 2-1 ساحل عاج زیر 23 سال

ما انتظار داریم کـه تجربه و کیفیت بیشتر کشور آلمان در نهایت هزینه انها را بدهد ؛ اما پیروزی را کـه بـه اسانی بـه دست می‌آید ؛ پیشبینی نمیکنیم.امثال گرادل و آماد دیالو می‌توانند در مرحله گذار اروپاییان را دچار مشکلات عظیم کنند ؛ اما با حفظ نظم و انضباط خود ؛ تیم کونتز باید بـه اندازه کافی برای عبور از خط رقابت کند.

 

منبع مطالب: bettingsites90.com


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *