فرم پیش بینی بازی رنجرز در مقابل مالمو با ورودی رایگان

سایت و مجله شرط بندی bettingsites90.com تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی رنجرز در مقابل مالمو با ورودی رایگان

فرم پیش بینی بازی رنجرز در مقابل مالمو

رنجرز و مالمو این هفته در دور برگشت مرحله سوم مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان بـه مصاف یک دیگر میروند. این بازی در ورزشگاه ایبروکس گلاسکو برگزار میشود و قرار اسـت سه شنبه ساعت 20 بـه وقت انگلیس آغاز شود.فرم پیش بینی بازی رنجرز در مقابل مالمو را در سایت معتبر سیگاری بت انجام دهید.

 

رنجرز

رنجرز هفته گذشته بازی رفت مرحله اول مقدماتی دور سوم لیگ قهرمانان اروپا رابا نتیجه 2-1 مقابل مالمو شکست داد. شاگردان استیون جرارد در واقع در دقیقه 49 با نتیجه 2-0 اختلاف داشتند ؛ اما گل دیرهنگام استیون دیویس باعث شد تا Gers شانس خودرا برای عبور حفظ کند.

 

پس از این دیدار ؛ تیم Gers یک شکست دیگر را متحمل شد. رنجرز کـه فصل گذشته در اسکاتلند عنوان قهرمانی را کسب کرده بود ؛ شنبه در خارج از خانه در لیگ برتر اسکاتلند 1-0 بـه مصاف داندی یونایتد رفت.

 

اخبار تیم:

آلفردو مورلوس باوجود بازی خوب در آخر هفته می‌تواند برای رنجرز شروع کند. رایان جک بیرون اسـت.

 

پیشبینی: برد 1-0 رنجرز

بهترین شانس: 11/2

فرم پیش بینی بازی رنجرز در مقابل مالمو با ورودی رایگان

مالمو

مالمو از این کـه نتوانست کار را در مرحله اول انجام دهد ناامید خواهد شد. با این وجود ؛ باشگاه سوئد در دقایق ابتدایی نیمه دوم 2-0 پیش افتاد.

 

رنجرز دراین فصل عالی نبوده اسـت اما یک گل خارج از خانه دارد. برد 1-0 در Ibrox برای صعود Gers کافی خواهد بود. رنجرز همچنین برای بازی دوم از پشتیبانی صوتی برخوردار خواهد بود.

 

اخبار تیم:

جو اینگه برگت برای مالمو شروع میکند.عوامل کلیدی کـه باید درنظر گرفته شودرنجرز در دو بازی رقابتی گذشته خود شکست خورده اسـت.مالمو در 6 بازی رقابتی گذشته خود در 4 بازی پیروز شده اسـت.

 

مالمو و رنجرز هفته گذشته 50 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند.مالمو و رنجرز هفته گذشته دو شوت داشتند.نه مالمو و نه رنجرز در بازی رفت نتوانستند کرنر کسب کنند.

 

نتیجه

مالمو کار را برای رنجرز راحت نخواهد کرد. بازی سختی خواهد بودو یک گل انفرادی برای جدایی دو طرف کافی خواهد بود. رنجرز بـه احتمال زیاد بـه این هدف میرسد.

پیشبینی: برد 1-0 رنجرز

بهترین شانس: 11/2

 

منبع مطالب: bettingsites90.com


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *